Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Op 22 februari 2025 bezoekt Belgiumdigital enkele iconische locaties in Gent. Meer informatie HIER!
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Ik heb dan wel geen D3000, maar een D90 en wou in begin ook zo een infrarood ding van Nikon, maar uiteindelijk zo eente gekocht van Hama, ik gebruik dit vooral bij lange sluitertijden, opjectief scherpstellen, diafragma en sluitertijdkiezen en je kan foto's schieten zonder dat je toestel ook maar een beetje beweegt, of het zou van door de wind moeten zijn . dat ding van Hama kost een pak minder en werkt perfect. Waarschijnlijk zijn er nog meerdere alternatieven.
(Remote Cord MC-DC2 pas volgens mij alleen op de D90 & D5000) op de D90 zeker. (heb er zelf een)
Ik heb dan wel geen D3000, maar een D90 en wou in begin ook zo een infrarood ding van Nikon, maar uiteindelijk zo eente gekocht van Hama, ik gebruik dit vooral bij lange sluitertijden, opjectief scherpstellen, diafragma en sluitertijdkiezen en je kan foto's schieten zonder dat je toestel ook maar een beetje beweegt, of het zou van door de wind moeten zijn . dat ding van Hama kost een pak minder en werkt perfect. Waarschijnlijk zijn er nog meerdere alternatieven.
Interessant, heb je ook een model van dat "ding" van Hama? die hebben nogal veel "Dingen" om zomaar on the fly iets aan te schaffen
Comment