Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Nikon MC-DC2 Afstandsbediening

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #16
    Re: Nikon MC-DC2 Afstandsbediening

    die is besteld
    ik vroeg mij gewoon af dat er andere waren voor een nikon D3000 met meer toeters en bellen

    groetjes
    Nikon D7200 + Nikon D3000 + Canon TX

    Comment


    • #17
      Re: Nikon MC-DC2 Afstandsbediening

      Ik heb dan wel geen D3000, maar een D90 en wou in begin ook zo een infrarood ding van Nikon, maar uiteindelijk zo eente gekocht van Hama, ik gebruik dit vooral bij lange sluitertijden, opjectief scherpstellen, diafragma en sluitertijdkiezen en je kan foto's schieten zonder dat je toestel ook maar een beetje beweegt, of het zou van door de wind moeten zijn . dat ding van Hama kost een pak minder en werkt perfect. Waarschijnlijk zijn er nog meerdere alternatieven.

      (Remote Cord MC-DC2 pas volgens mij alleen op de D90 & D5000) op de D90 zeker. (heb er zelf een)

      misschien een kleine tip: http://imaging.nikon.com/products/im...id=IGD97BGZIG0
      zo zie je meteen wat kan en niet kan

      Comment


      • #18
        Re: Nikon MC-DC2 Afstandsbediening

        Oorspronkelijk geplaatst door LeiV Bekijk bericht
        Ik heb dan wel geen D3000, maar een D90 en wou in begin ook zo een infrarood ding van Nikon, maar uiteindelijk zo eente gekocht van Hama, ik gebruik dit vooral bij lange sluitertijden, opjectief scherpstellen, diafragma en sluitertijdkiezen en je kan foto's schieten zonder dat je toestel ook maar een beetje beweegt, of het zou van door de wind moeten zijn . dat ding van Hama kost een pak minder en werkt perfect. Waarschijnlijk zijn er nog meerdere alternatieven.
        Interessant, heb je ook een model van dat "ding" van Hama? die hebben nogal veel "Dingen" om zomaar on the fly iets aan te schaffen
        Nikon D90 - - 18-105mm vr kit - - Nikkor 35mm f1.8D AF-S DX G - - Nikkor 50mm f1.8 AF - - Battery Grip - - SB-900 | www.spyro.be

        Comment


        • #19
          Re: Nikon MC-DC2 Afstandsbediening

          Oorspronkelijk geplaatst door spyro Bekijk bericht
          Interessant, heb je ook een model van dat "ding" van Hama? die hebben nogal veel "Dingen" om zomaar on the fly iets aan te schaffen
          ja dat "ding" heeft ook een naam . hou je vast

          00005355 Hama "Easy" IR Remote Control Release for Pentax, Nikon, Minolta

          Comment


          • #20
            Re: Nikon MC-DC2 Afstandsbediening

            Thx, dat ga ik zeker eens bekijken.
            Nikon D90 - - 18-105mm vr kit - - Nikkor 35mm f1.8D AF-S DX G - - Nikkor 50mm f1.8 AF - - Battery Grip - - SB-900 | www.spyro.be

            Comment

            Working...
            X