Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Wil je echt bij Nikon blijven? Kijk anders is op Ebay en zoek op 'remote controle Nikon'.
Ik kocht daar eentje voor 25€ voor mijn Nikon D300. Natuurlijk niet van Nikon maar deze werkt perfect. Ik las hier dat nog meer mensen zulke afstandsbediening kochten en er ook tevreden over zijn.
Het hangt er gewoon van af wat je wil natuurlijk.
Kijk op de genummerde bladzijden; de paginanummers in het pdf bestand zijn 73 en 185.
De MC-DC2 wordt niet genoemd, is dan ook geen accessoire voor de D3000.
Ik heb zo'n ml-l3 voor mijn D90.
Beetje jammer dat de infrarood-poort vooraan op de body zit, dus je moet altijd
met je hand om de body heen gaan om alsnog te kunnen triggeren.
Goed als je zelf in beeld wil staan, sta je toch langs de goede kant van de body.
Voor andere toepassingen bv. lange sluitertijden op statief, avond/nachtfotografie, enz..
is het wel een beetje lullig dat je even langs voor moet gaan om de remote te kunnen gebruiken.
Als ik het echt kotsbeu ben dan schaf ik mij gewoon een afstandsbediening met draad aan.
Kan ik ten minste achter mijn toestel blijven.
Ik ga maandag de Phottix TR-90 N10 bestellen, het is eigenlijk een intervalometer maar kan ook als afstandbediening gebruikt worden (maar daarvoor heb ik het niet nodig).
Comment