Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Alle foto's kwijt Sandisk CF!!

Collapse
Deze discussie is gesloten.
X
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Alle foto's kwijt Sandisk CF!!

contact opnemen met Sandisk, dat zou ik toch doen, om te weten of het een echte is!
    Die gasten geven 100% goede waarborg ....Normaal gezien!!

Eigenlijk erg, zo'n fraude, vind ik.

Raf'ken
    00.00 Gone

Comment

Heb net mijn 8Gb kaartje naast dat van 16Gb gelegd en ze zijn 100% identiek.

Ik vind het gewoon héél erg vreemd dat verleden zondag wél is gelukt en vandaag niet.
      Ook het kaartje formatteren lukt niet op het toestel én ik kan het kaartje blijkbaar ook niet meer gebruiken.

"Kan geen folder aanmaken", zegt het toestel. En geen folder = is geen foto's trekken.

Zou ik Sandisk aanschrijven via internet, Raf'ken?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door PsynceFiction Bekijk bericht

Zou ik Sandisk aanschrijven via internet, Raf'ken?
        Zeker doen, mss kunnen ze via het serial nummer iets bevestigen van originaliteit.

Support >> contact ... enz...

Raf'ken
        00.00 Gone

Comment

tja, het kan natuurlijk zijn dat je gewoon een slecht exemplaar hebt gekregen. Ik heb eens een SD kaartje gehad die het eerst wel goed deed maar na een paar keer gebruiken ook kuren kreeg. Van de opgeslagen foto's was ineens zo'n beetje de helft van de beeldinformatie verdwenen..... Heb toen een nieuw kaartje gekregen en dergelijke problemen nooit meer gehad...

Anderzijds zou ik zeker nooit een geheugenkaart kopen op Ebay maar altijd bij een betrouwbare (foto)winkel....
          www.indetailfotografie.nl

Comment

desnoods met een scan van het kaartje (attached)

Raf'ken
            00.00 Gone

Comment

Ik heb mijn 16 GB Extreme Pro (wel 90 MB/s) ook vanuit Hong Kong gekocht. Bij mij en een maat van me zat er een licentie bij voor het programma RescuePro. (Exclusive offer for our valued SanDisk Extreme customers).

Daar je zei dat je Photorescue op trial getest hebt maak ik ervan uit dat dit bij uw kaart er niet bij zat ?

Comment

Mail naar Sandisk verstuurd. Ben benieuwd. Ik hou jullie op de hoogte.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Ripaf Bekijk bericht
                  Daar je zei dat je Photorescue op trial getest hebt maak ik ervan uit dat dit bij uw kaart er niet bij zat ?
                  Klopt Ripaf, dat zat er niet bij. Enkel het kaartje.

Comment

Weten jullie eigenlijk dat er levenslange garantie bestaat voor een sandisk geheugenkaart.

http://www.sandisk.com/sandisksuppor...uides/warranty

Maar blijkbaar niet in europa.

Comment

zoveel moeite gedaan, om wat voordeel uit hongkong te krijgen,en vervolgens zoveel problemen...

je stuurt geld op, aan iemand, die je niet kent, waarvan je niet weet of ie betrouwbaar is.. ik begrijp dat niet helemaal...

ik begin zelf niet aan dat gedoe, dan maar iets meer betalen, maar wel zeker weten wat ik krijg, waar ik voor betaal, en bij problemen weet ik precies wie of wat ik moet aanspreken, heb garantie, etc, etc...

Comment

Raar hé...

Comment

Hey, ik lees net de thread. Wij doen tegenwoordig niets anders dan fotos te recuppen van allerlei média . Hdd cf kaartjes, alles.
                          Het programma dat wij gebruiken is get Data back. Dit kan je tevens gratis downloaden en als Die iets vind kan je het bekijken en Dan overgaan tot aankoop. Mocht je er Hulpe bij nodig hebben mag je me altijd contacteren.
                          Vriendelijke groeten,
                          mike gerousse
                          ps: software is van runtime, je moet versie voor fat downloaden. Net allé fotos van een communiefeestje teruggehaald er mee. Veel succes

Comment

da's dus zo'n software die zelfs raid setups kan herstellen blijkbaar. WAt je ook nog kan doen is een backup image maken van de CF, dan heb je alle 1'tjes en 0'en in een image op je schijf staan, en daar kan je dan ook allerlei software op loslaten. Hangt er allemaal van af of het idd. communiefoto's waren, of gewoon het resultaat van een dagje uit in de natuur...
                            Als je uiteindelijk nog iets kan recupereren, laat het dan maar weten hier. Zo leren we er allemaal van.
                            Foto's tonen niet de werkelijkheid, maar de werkelijkheid van de fotograaf.
                            www.musicinframe.be

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Ripaf Bekijk bericht
                              Ik heb mijn 16 GB Extreme Pro (wel 90 MB/s) ook vanuit Hong Kong gekocht. Bij mij en een maat van me zat er een licentie bij voor het programma RescuePro. (Exclusive offer for our valued SanDisk Extreme customers).
                              Inderdaad, bij mijn 16gb Cf's zat dit ook bij, gelijk geregistreerd, je weet maar nooit.
                              Ik heb deze kaartjes ook bij topfoto.nu besteld, niet te duur en (hopelijk) toch echte kaartjes.

Ik heb al veel gehoord van deze namaak kaartjes, wel balen als je zoiets voorkrijgt, blijkbaar zouden ze goed werken tot je aan de limiet van het kaartje komt (bij jou zou dit blijkbaar een 4gb kaartje zijn dat ze op 16gb laten lijken), dat zou verklaren waarom het eerst wel werkte en pas als je 800 foto's gemaakt had (wat ongeveer de 4gb benaderd) wel misloopt.

Natuurlijk heb je hier niets meer aan op dit moment, dus al wat we kunnen doen is je sterkte wensen

Mark
                              Fotografie - Tutorials - Schaalmodellen
                              Ik doe het met Canon gLas van 24 tot 400mm op FF en enkele lichtpuntjes ...

Comment

Met alle respect, maar ik snap niet waarom je zoiets op Ebay koopt.

Enkel om een paar euro's uit te sparen ?

Wel spijtig van die verloren foto's.
                                Canon-man. Concerten en natuur.
                                Foto's : http://www.flickriver.com/photos/23084668@N07/sets/

Comment

Working...
                                X