Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Alle foto's kwijt Sandisk CF!!

Collapse
Deze discussie is gesloten.
X
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Alle foto's kwijt Sandisk CF!!

you've got mail...

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door PsynceFiction Bekijk bericht
      Eén van de 2 recorvery programma's (PhotoRescue Trial) is ondertussen afgelopen en helaas heeft dit programma geen bestanden teruggevonden op de kaart.
      Nu hopen dat Convar dat dus wel gaat doen maar ik vrees er voor. Gvd toch!
      HEb al gepost da'k getest had. Vele van die programmaatjes hadden als nadeel dat ze uren moesten draaien om niks te vinden, of iets dat ze dachten dat een TIF bestand was (van de verkeerde grootte). Die link die ik postte: draaide een uurtje, kan je na enkele gevonden bestanden pauseren en die kan je dan al eens proberen terug te halen (de meeste gaan na een pauze alles kwijt zijn), en het draait een uurtje op een 4 GB volle (geformatteerde) CF aan de USB kaartlezer.

En dat laatste is vooral waarom ik nog eens post: hang die CF via een kaartlezer aan je pc, niet vanuit de camera!
      Foto's tonen niet de werkelijkheid, maar de werkelijkheid van de fotograaf.
      www.musicinframe.be

Comment

Yourt, ik ben nu die Cardrecovery eens aan het draaien.
        Loopt nu een 10-tal minuutjes en "File Found: 0" tot dusver. Ik mag de moed al beginnen op te geven neem ik aan.

Ik steek mijn kaartje eerst altijd in de interne kaartlezer. Lukt dit niet (om eender welke reden dan ook) dan hang ik mijn toestel aan de pc dmv een usb-kabeltje.

Comment

rescue pro van sandisk al geprobeerd?

Comment

Daarnet eens even op de site gaan kijken maar daar moet je blijkbaar heel wat persoonlijke gegevens neertypen alvorens je verder kan gaan. Daar ben ik dan weer niet zo voor te vinden. De laatste strohalm misschien ...

Comment

da's wel pokke... kan je dat kaartje nog effe aan de kant houden voor verer onderzoek?
              Je hebt ook nog programmaatjes die je ook op je interne HD en zo kan gebruiken, maar die heb ik niet uitgetest. En je hebt die low level uitleesdingen, maar da's voer voor IT'ers (lees: programmeurs). Ken je zo niemand?
              Foto's tonen niet de werkelijkheid, maar de werkelijkheid van de fotograaf.
              www.musicinframe.be

Comment

Heb hier nog een kaartje van 8Gb liggen. Ik kan dus voorlopig wel even voort en dit kaartje houden voor verder onderzoek inderdaad.
                Ik ken wel een IT'er ja. Geen idee of hij me kan helpen.
                Het is echt balen ja. De eerste echte test onder zonnige weersomstandigheden met de nieuwe setup. Kl*te!

Heb je voorbeelden van zulke programma's, Yourt? Bedankt hé man!

Comment

Hey juppekes

Ik heb ooit eens RECUVA gebruikt om bestanden op een kaartje terug te halen

Die vond nog 2000 foto's op een leeg kaartje
                  Bootjes

Comment

Net besloten om er mee op te houden. Pfff... 5 programma's geprobeerd en ondertussen ook nog wat rommel gedownload op de pc.

Nu wil ik dus dat kaartje formatteren op het toestel en zelfs dat lukt niet. Het is voor de vuilbak.

Comment

Altijd een groot risico om op eBay mem-kaartjes te kopen. Denk dat het grootste gedeelte fake is.
                      ITers are like mushrooms. We just keep them in the dark and throw sh!t at them. They love it

Comment

00.00 Gone

Comment

Jep, first time, last time.
                          Nochtans verleden zondag op de Subaru Trackday op Spa-Franco ook gebruik gemaakt van dit kaartje en geen problemen ondervonden. Erg vreemd!

Comment

Om 'moeilijke' USB sticks te formateren gebruik ik deze tool nog wel eens van HP.

ITers are like mushrooms. We just keep them in the dark and throw sh!t at them. They love it

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door PsynceFiction Bekijk bericht
                              Jep, first time, last time.
                              Nochtans verleden zondag op de Subaru Trackday op Spa-Franco ook gebruik gemaakt van dit kaartje en geen problemen ondervonden. Erg vreemd!
                              Veel betaald of was het extreem goedkoop?
                              Meestal is dat ook al een hint!!

Raf'ken
                              00.00 Gone

Comment

$105
                                Was iets van een 77EUR als ik me niet vergis.

Comment

Working...
                                X