Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

lowepro flipside 400 aw

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • lowepro flipside 400 aw

    hoi,

    naar aanleiding van de aankoop van een nieuwe lens zou ik een nieuwe fototas willen kopen men oog is gevallen op de lowepro flipside 400 aw, die tas is uiteraard veel te groot voor men sony a300+18-70 lens en nog aan te kopen sigma 70-300 maar met het oog op latere aankopen (50mm 1.8, tamron 17-50 2.8, flits, vertical grip) denk ik dat het beter is van nu een iets groter model te kopen in plaats van binnen een jaar opnieuw een fototas te moeten kopen.

    nu is mijn vraag zijn er mensen die deze fototas hebben, zijn jullie tevreden, of raad je me toch iets anders aan, is er nog plaats om bvb ook een trui in te steken, alsook kan deze fototas inclusief materiaal mee als handbagage op reis, indien ja wat met de batterij van de kodak mag die gewoon mee, wat met de batterijen van een externe flits, en als men die fototas meedoet mag er dan nog een ander stuk handbagage mee?

    mvg,
    sven
    Sony Alpha 300 18-70 mm (3.5 - 5.6) kitlens, Sigma 70-300 (4 - 5.6) dg apo macro, Sony Hvl f43 am, Lowepro Flipside 400 aw, 5 in 1 reflectiescherm, en nog heel wat te kort, voornamelijk budget for more pics, visit www.svenne.be

  • #2
    Re: lowepro flipside 400 aw

    Heb deze rugzak al meer dan 1 jaar en heel tevreden
    BD0497BE : Nikon body + glas
    www.RudyVerrijt.info

    Comment


    • #3
      Re: lowepro flipside 400 aw

      Ik heb de mijne een maand op 3 en ik ben er zeer tevreden over. Zoveel zal de rugzak niet te groot zijn voor het materiaal die jij opnoemt. Ik heb ongeveer het zelfde (zie mn signature) en ik heb geen plaats te kort, maar ook niet te veel.

      Je kan de vakken versteken, er is plaats voor 2 flessen water aan de zijkant. Vooraan kun je ook nog kleinere dingen kwijt.

      Ik heb in februari geen probleem gehad om de rugzak als handbagage mee te nemen.
      "Street photography is like a box of chocolates. You never know what you're gonna get." - Thomas Leuthard
      500px

      Comment


      • #4
        Re: lowepro flipside 400 aw

        ik heb er ook eentje

        heel te vreden van

        Bekijk je favoriete video's, luister naar de muziek die je leuk vindt, upload originele content en deel alles met vrienden, familie en anderen op YouTube.
        Nikon D7200 + Nikon D3000 + Canon TX

        Comment


        • #5
          Re: lowepro flipside 400 aw

          .....
          Last edited by hombre complicado; 22 januari 2011, 02:18.

          Comment


          • #6
            Re: lowepro flipside 400 aw

            Ik heb hem sinds nov 2009 en ben er héél tevreden van, kan best een heleboel materiaal is, goed beschermd ook om te reizen bijvoorbeeld. Je kan er wel een kleine trui en flesje water is steken, maar het merendeel van de ruimte is echt voorzien voor fotomateriaal.

            Hoewel dat niet je vraag was wil ik toch ook even zeggen, ik heb ook de Sigma 70-300mm en (om precies te zijn Sigma - 70-300mm F4.0-5.6 DG Macro voor Nikon) en daar ben ik eigenlijk niet tevreden van. We hebben die destijds heel snel gekocht na onze DSLR omdat het een zeer betaalbare lens is met een groot zoom bereik. Maar ik zou hem niet opnieuw kopen. Als je meer wil weter vraag je maar, zal niet verder uitweiden gezien het off-topic is.
            Nikon D7000 - Nikkor AF-S 18-105mm VR + Nikkor 60mm f2.8 Micro + Tamron 70-300 F/4-5.6 Di VC + Tamron 17-50mm F2.8 SP Di II

            Comment


            • #7
              Re: lowepro flipside 400 aw

              supermegarugzak! Ik heb 'm al bij elke extra aankoop gereorganiseerd en het blijft er maar in kunnen!
              supertevreden van !!!

              Comment


              • #8
                Re: lowepro flipside 400 aw

                Heel goede rugzak! Zeker voor het materiaal dat je nu hebt en nog wilt bijkopen zal je zeker nog een hele tijd toekomen.
                Ik zit nu zelf een beetje met een probleem omdat ik niet van de FlipSide 400 wil afwijken ook als ik eigelijk teveel materiaal mee heb. Spijtig genoeg is er geen andere rugzak op de markt die hetzelfde kan bieden. Het is aan LowePro om de 500 en 600 te maken denk ik dan :-)
                btw je kan een review van deze rugzak vinden op mijn website.

                Jakke
                Canon en glas
                www.jakke16.be

                Comment


                • #9
                  Re: lowepro flipside 400 aw

                  Oorspronkelijk geplaatst door JG16 Bekijk bericht
                  Heel goede rugzak! Zeker voor het materiaal dat je nu hebt en nog wilt bijkopen zal je zeker nog een hele tijd toekomen.
                  Ik zit nu zelf een beetje met een probleem omdat ik niet van de FlipSide 400 wil afwijken ook als ik eigelijk teveel materiaal mee heb. Spijtig genoeg is er geen andere rugzak op de markt die hetzelfde kan bieden. Het is aan LowePro om de 500 en 600 te maken denk ik dan :-)
                  btw je kan een review van deze rugzak vinden op mijn website.

                  Jakke
                  thx voor uw reactie, uw review was ook zeer handig, wel een vraagje die sandisk zakjes waar haal je die? alsook waar zou je zo een extra plastic covertje kunnen halen voor je cf kaarten?
                  Sony Alpha 300 18-70 mm (3.5 - 5.6) kitlens, Sigma 70-300 (4 - 5.6) dg apo macro, Sony Hvl f43 am, Lowepro Flipside 400 aw, 5 in 1 reflectiescherm, en nog heel wat te kort, voornamelijk budget for more pics, visit www.svenne.be

                  Comment


                  • #10
                    Re: lowepro flipside 400 aw

                    Oorspronkelijk geplaatst door svenne alpha Bekijk bericht
                    thx voor uw reactie, uw review was ook zeer handig, wel een vraagje die sandisk zakjes waar haal je die? alsook waar zou je zo een extra plastic covertje kunnen halen voor je cf kaarten?
                    Zitten gewoon in de doos als een je Sandisk CF kaartje koopt
                    Wil je ook dit soort foto's maken samen met Belgiumdigital?

                    Hou dan zeker het Shooting Days en het BD-mededelingen forum in de gaten!

                    Comment


                    • #11
                      Re: lowepro flipside 400 aw

                      Oorspronkelijk geplaatst door zunoel Bekijk bericht
                      Zitten gewoon in de doos als een je Sandisk CF kaartje koopt
                      heb een kaartje in de fnac gekocht bij aankoop van een toestel en zat daar niets bij hoor
                      Sony Alpha 300 18-70 mm (3.5 - 5.6) kitlens, Sigma 70-300 (4 - 5.6) dg apo macro, Sony Hvl f43 am, Lowepro Flipside 400 aw, 5 in 1 reflectiescherm, en nog heel wat te kort, voornamelijk budget for more pics, visit www.svenne.be

                      Comment


                      • #12
                        Re: lowepro flipside 400 aw

                        Oorspronkelijk geplaatst door svenne alpha Bekijk bericht
                        heb een kaartje in de fnac gekocht bij aankoop van een toestel en zat daar niets bij hoor
                        Die doosjes krijg je als je een nieuwe CF kaart koopt, al kreeg ik wel het doosje mee toen ik mijn toestel gekocht had.

                        Anders moet je eens kijken bij cameranu of konijnenberg, daar verkopen ze ook van die opslagdoosjes. (Kijk bij accessoires onder Geheugen)
                        "Street photography is like a box of chocolates. You never know what you're gonna get." - Thomas Leuthard
                        500px

                        Comment


                        • #13
                          Re: lowepro flipside 400 aw

                          Oorspronkelijk geplaatst door Sancho- Bekijk bericht
                          Die doosjes krijg je als je een nieuwe CF kaart koopt, al kreeg ik wel het doosje mee toen ik mijn toestel gekocht had.

                          Anders moet je eens kijken bij cameranu of konijnenberg, daar verkopen ze ook van die opslagdoosjes. (Kijk bij accessoires onder Geheugen)
                          die in de fnac was nieuw maar toch zonder doosje, bedankt voor de tip kga eens kijken bij konijn
                          Sony Alpha 300 18-70 mm (3.5 - 5.6) kitlens, Sigma 70-300 (4 - 5.6) dg apo macro, Sony Hvl f43 am, Lowepro Flipside 400 aw, 5 in 1 reflectiescherm, en nog heel wat te kort, voornamelijk budget for more pics, visit www.svenne.be

                          Comment


                          • #14
                            Re: lowepro flipside 400 aw

                            Ik heb ook al gemerkt dat ze niet meer overal die zakjes bijsteken. Het lijkt me dat ze die enkel nog steken bij de grotere kaartjes...

                            Jakke
                            Canon en glas
                            www.jakke16.be

                            Comment


                            • #15
                              Re: lowepro flipside 400 aw

                              Sinds enkele maanden kocht ik ook zo'n Flipside 400 op aanraden van een B-BD-er
                              Ik moet toegeven dat het een knap doordacht rugzakje is.
                              Vorige zondag op een shoot -met veel regen- kon ik lenzenwissel doen zonder de boel in 't slijk te moeten leggen.
                              Bovendien draagt die redelijk comfortabel.
                              Zijn geld waard

                              mvg,

                              Roland

                              Comment

                              Working...
                              X