Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Onze volgende workshop: Street-Fashion - 8 maart 2025, Herentals
Ooit eens een body gehad die met de lcd van een meter hoog op een stuk rots gevallen is, met deze lcd-protector sinds een paar maanden erop: de body kon evengoed nog in de tas gezeten hebben, er was nikske aan.
Sindsdien heb ik dit op elke camera. Gewoon perfecte bescherming en verminderd nauwelijks de beeldkwaliteit van de lcd. Gemakkelijk aan te brengen, en ook gemakkelijk weer te verwijderen. En er kan ook geen stof of zandkorrel tussen protector en lcd, dus geen enkele kans op krasjes.
"If you can't explain it simply, you don't understand it well enough." Albert Einstein
Ik heb op men Canon 500D constant een LCD protector zitten van JJC (gekocht bij CameraNu.nl). Voor € 12 kreeg je hiervoor een hard plastieken (dus geen dom stickertje) protectortje die je over het oculair schuift.
Hierdoor blijft de protector perfect op zijn plaats zitten, moet je geen lijm gebruiken, kan je hem eenvoudig terug verwijderen en terug plaatsen naar wens en is dus ook je LCD optimaal beschermd, doordat het hard plastiek is. De sensors voor 'oogdetectie' zijn vrijgelaten, dus je ondervindt niets van last.
Ik heb op men Canon 500D constant een LCD protector zitten van JJC (gekocht bij CameraNu.nl). Voor € 12 kreeg je hiervoor een hard plastieken (dus geen dom stickertje) protectortje die je over het oculair schuift.
Hierdoor blijft de protector perfect op zijn plaats zitten, moet je geen lijm gebruiken, kan je hem eenvoudig terug verwijderen en terug plaatsen naar wens en is dus ook je LCD optimaal beschermd, doordat het hard plastiek is. De sensors voor 'oogdetectie' zijn vrijgelaten, dus je ondervindt niets van last.
Ik heb net dezelfde, en ben er ook super tevreden van!
En ik heb hem ook constant op mijn camera zitten.
Als ik hem even wil verwijderen, is dit ook natuurlijk geen probleem.
ik heb een filmpje gezien op youtube en het ziet er interessant uit , denk dat ik voor zoiets zal gaan,tvalt zelfs niet op en het ziet er heel beschermend uit
Canon 5D MKII - Canon 24-105 f/4 IS USM - Canon 35 f/2 IS USM - Canon 70-200 f/4 L IS USM - Canon 6D
heb er altijd één voor m'n grote LCD achteraan , heb op vakantie nu stomweg een barst gehad op m'n boven-LCD : kost vervanging 325,00 euro....als je dan de prijzen ziet van zo'n protector....niet twijfelen ! Je beeld lijdt er niet onder en indien je vind van wel neem zo'n kliksysteen , vlug erop en eraf...
Nikon D70 en D300 + Nikon-Tamron-Tokina tussen 11-400 mm.
ik heb een filmpje gezien op youtube en het ziet er interessant uit , denk dat ik voor zoiets zal gaan,tvalt zelfs niet op en het ziet er heel beschermend uit
Scratch-proof patented film exclusive to ZAGG
Exceptionally clear and virtually indestructible
The ultra-thin film will not add bulk to your device
Precision cut to fit thousands of different devices
Military Grade originally developed to protect helicopter blades
Gives your device increased grip
Lifetime Replacement Warranty
... voor $14.99
"If you can't explain it simply, you don't understand it well enough." Albert Einstein
Ik gebruik acmaxx naar alle tevredenheid en gekocht op ebay.
Hij bevalt zo goed dat ik nog een reserve set ga kopen want 1 maal erop is definitief en denk niet dat hergebruik mogelijk is.
Comment