Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Screen Protector

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Screen Protector

Gebruikt er iemand van jullie een lcd screen protector
    Canon 5D MKII - Canon 24-105 f/4 IS USM - Canon 35 f/2 IS USM - Canon 70-200 f/4 L IS USM - Canon 6D

Re: Screen Protector

Als ik foto's maak op plaatsen waar ik alles niet zelf kan controleren: jup. Wanneer ik binnen in de studio bezig ben niet.

Comment

alleen als het echt regent zet ik hem erop, anders is het toch ambetant.

Comment

Ik heb er permanent eentje in gebruik: invisible shield van Zagg.com

Ooit eens een body gehad die met de lcd van een meter hoog op een stuk rots gevallen is, met deze lcd-protector sinds een paar maanden erop: de body kon evengoed nog in de tas gezeten hebben, er was nikske aan.
        Sindsdien heb ik dit op elke camera. Gewoon perfecte bescherming en verminderd nauwelijks de beeldkwaliteit van de lcd. Gemakkelijk aan te brengen, en ook gemakkelijk weer te verwijderen. En er kan ook geen stof of zandkorrel tussen protector en lcd, dus geen enkele kans op krasjes.
        "If you can't explain it simply, you don't understand it well enough." Albert Einstein

Comment

Ik heb op men Canon 500D constant een LCD protector zitten van JJC (gekocht bij CameraNu.nl). Voor € 12 kreeg je hiervoor een hard plastieken (dus geen dom stickertje) protectortje die je over het oculair schuift.

Hierdoor blijft de protector perfect op zijn plaats zitten, moet je geen lijm gebruiken, kan je hem eenvoudig terug verwijderen en terug plaatsen naar wens en is dus ook je LCD optimaal beschermd, doordat het hard plastiek is. De sensors voor 'oogdetectie' zijn vrijgelaten, dus je ondervindt niets van last.

Echt een superprotector! Een echte aanrader!

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Threesa Bekijk bericht
            Ik heb op men Canon 500D constant een LCD protector zitten van JJC (gekocht bij CameraNu.nl). Voor € 12 kreeg je hiervoor een hard plastieken (dus geen dom stickertje) protectortje die je over het oculair schuift.

Hierdoor blijft de protector perfect op zijn plaats zitten, moet je geen lijm gebruiken, kan je hem eenvoudig terug verwijderen en terug plaatsen naar wens en is dus ook je LCD optimaal beschermd, doordat het hard plastiek is. De sensors voor 'oogdetectie' zijn vrijgelaten, dus je ondervindt niets van last.

Echt een superprotector! Een echte aanrader!

http://www.cameranu.nl/artikel/58324..._EOS_500D.html
            Ik heb net dezelfde, en ben er ook super tevreden van!
            En ik heb hem ook constant op mijn camera zitten.
            Als ik hem even wil verwijderen, is dit ook natuurlijk geen probleem.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door aradilon Bekijk bericht
              alleen als het echt regent zet ik hem erop, anders is het toch ambetant.
              dit lijkt mij ook ambetant.
              Nikons, Nikkors, Sigma's en Tamrons..15 tot 400mm en nu ook een Pen + Zuiko's en Lumix...

Comment

Ik heb continue een GGS protector op m'n D60; be"valt" prima.

CJ
                What we see depends mainly on what we look for.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Goosman Bekijk bericht
                  Ik heb continue een GGS protector op m'n D60; be"valt" prima.

CJ

zoiets als deze die je hier vindt in de link

ik heb een filmpje gezien op youtube en het ziet er interessant uit , denk dat ik voor zoiets zal gaan,tvalt zelfs niet op en het ziet er heel beschermend uit
                  Canon 5D MKII - Canon 24-105 f/4 IS USM - Canon 35 f/2 IS USM - Canon 70-200 f/4 L IS USM - Canon 6D

Comment

De JJC protector is ook uit dergelijk materiaal, met dat voordeel dat je hem niet hoeft te plakken dus.

Comment

heb er altijd één voor m'n grote LCD achteraan , heb op vakantie nu stomweg een barst gehad op m'n boven-LCD : kost vervanging 325,00 euro....als je dan de prijzen ziet van zo'n protector....niet twijfelen ! Je beeld lijdt er niet onder en indien je vind van wel neem zo'n kliksysteen , vlug erop en eraf...
                      Nikon D70 en D300 + Nikon-Tamron-Tokina tussen 11-400 mm.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Bloatenaas Bekijk bericht
                        zoiets als deze die je hier vindt in de link

ik heb een filmpje gezien op youtube en het ziet er interessant uit , denk dat ik voor zoiets zal gaan,tvalt zelfs niet op en het ziet er heel beschermend uit
                        Hier nog een filmpje :
                        test

Scratch-proof patented film exclusive to ZAGG
                        Exceptionally clear and virtually indestructible
                        The ultra-thin film will not add bulk to your device
                        Precision cut to fit thousands of different devices
                        Military Grade originally developed to protect helicopter blades
                        Gives your device increased grip
                        Lifetime Replacement Warranty

... voor $14.99
                        "If you can't explain it simply, you don't understand it well enough." Albert Einstein

Comment

Ik gebruik acmaxx naar alle tevredenheid en gekocht op ebay.
                          Hij bevalt zo goed dat ik nog een reserve set ga kopen want 1 maal erop is definitief en denk niet dat hergebruik mogelijk is.

gr,
                          Elmo

Comment

Working...
                          X