Heeft iemand ervaring met de site 777-software.net? Je kan er software aankopen tegen sterk verlaagde prijzen. Vb. Photoshop CS 4 à ong. 119 € ipv zo'n 1000 €. Interessant natuurlijk, maar betrouwbaar?
Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Site
Collapse
X
-
-
Re: Site
heel interessant
maar heb er toch mijn sterke twijfels bijWebsite: http://www.svisimaging.be
-
Mijn persoonlijk standpunt: als het te mooi LIJKT om waar te zijn, dan IS het dat meestal ook....
Comment
-
Of je krijgt een gekraakte versie of helemaal niets.
Ik zou het niet doen.
In beide gevallen zijn er andere manieren om van €119 van af te geraken (ik zend je mijn rekeningnummer wel) en eveneens andere manieren om aan een illegale versie van je software te komen.
Lees anders deze site van Mcafee eens .
Onderaan oa. te lezen:
Pirated illegal software branded as "Euro Software". The low prices are not charity, nor even some clever business trick. They are just a trap. It would be plain folly to provide your personal and credit card information to obvious criminals.
Canon EOS400D - Canon EF-S18-55mm - Canon EF50mm f/1.8 MkII - Sigma 18-125 f/3.8-5.6 OS HSM
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door nevermore Bekijk berichtOf je krijgt een gekraakte versie of helemaal niets.
Ik zou het niet doen.
In beide gevallen zijn er andere manieren om van €119 van af te geraken (ik zend je mijn rekeningnummer wel) en eveneens andere manieren om aan een illegale versie van je software te komen.
Lees anders deze site van Mcafee eens .
Onderaan oa. te lezen:
Pirated illegal software branded as "Euro Software". The low prices are not charity, nor even some clever business trick. They are just a trap. It would be plain folly to provide your personal and credit card information to obvious criminals.
Comment
-
Als je twijfels hebt in een site bekijk de "whois" eens van het betreffende domein en als er staat zoals;Registrant Name: su ying
Registrant Organization: su ying
Registrant Address: din weimen 12hao 1501
Registrant City: BeiJing
Registrant Province/State: BeiJing
Registrant Country Code: CN
In dezelfde city verkopen ze ook Rolex ect voor €300Never resist temptation or it could go away...
Mijn handleiding is meer versleten dan men toestel
Comment
-
Comment