Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

wie gebruikt de lensadapter LA-DC58K op de Canon G10 of G11

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• wie gebruikt de lensadapter LA-DC58K op de Canon G10 of G11

'k Heb deze lensadapter gekocht voor mijn G11 (het is wel geen originele) en als ik daarop mijn pola-filter gebruik moet ik een beetje inzoomen anders heb ik zwarte randen in de hoeken. Hebben jullie daar ook last van met de originele lensadapter van Canon ?
    Groetjes Vicky

Re: wie gebruikt de lensadapter LA-DC58K op de Canon G10 of G11

Oorspronkelijk geplaatst door vicky Bekijk bericht
    'k Heb deze lensadapter gekocht voor mijn G11 (het is wel geen originele) en als ik daarop mijn pola-filter gebruik moet ik een beetje inzoomen anders heb ik zwarte randen in de hoeken. Hebben jullie daar ook last van met de originele lensadapter van Canon ?
    Ik heb een set van lensmateonline
    gekocht omdat ik na veel lezen op dpreview erachter kwam dat dat de lensadapter van Canon ook dit probleem heeft.
    Ik heb part A en B gekocht en een laag uv filter erop en heb dan geen last van zwarte randen.
    Lees de uitleg bij lensmateonline dat is zeer nuttige info over die lensadapter hopelijk heb je er wat aan.
    Ik gebruik de lensadapter hoofdzakelijk voor bescherming van het lensje als ik tijdens het sporten steeds mijn G10 in en uit mijn sporttas haal.

Comment

Re: wie gebruikt de lensadapter LA-DC58K op de Canon G10 of G11

Oorspronkelijk geplaatst door Elmo60 Bekijk bericht
      Ik heb een set van lensmateonline
      gekocht omdat ik na veel lezen op dpreview erachter kwam dat dat de lensadapter van Canon ook dit probleem heeft.
      Ik heb part A en B gekocht en een laag uv filter erop en heb dan geen last van zwarte randen.
      Lees de uitleg bij lensmateonline dat is zeer nuttige info over die lensadapter hopelijk heb je er wat aan.
      Ik gebruik de lensadapter hoofdzakelijk voor bescherming van het lensje als ik tijdens het sporten steeds mijn G10 in en uit mijn sporttas haal.

Bedankt Elmo, het tweede aanpassingsstuk van 72 mm dat is wat ik nodig heb Maar dan zal ik ook een pola filter van 72 mm moeten kopen
      Groetjes Vicky

Comment

Working...
      X