Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

draadloos mijn D60 aansturen

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• draadloos mijn D60 aansturen

ik heb een voederplaats voor vogels dus zet mijn toestel daar en druk op het knopje, dacht ik.
    ik heb en D60
    ik heb een afstandbediening bakje van nikon. Nikon ML-L 3 Remote Nikon SLR
    dat werkt op IR dus moet je er bijna recht op kunnen mikken van ver, nadeel.

ik denk dat onspanner van draadloos na een tijdje(wachten op vogelkes) terug naar zijn oorsponkelijke positie gaat namelijk S-stand(single shot)
    kan ik da veranderen? dat dat blijvend is.
    D60 en glas

Re: draadloos mijn D60 aansturen

Is het probleem misschien dat de camera in standby gaat ?

Heb je 't al getest terwijl je gewoon bij de camera staat en ziet wat er na X aantal minuten gebeurt ?
    Leer over flipperkasten op www.flippers.be - Mijn Flickr fotos

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door flipperkast Bekijk bericht
      Is het probleem misschien dat de camera in standby gaat ?

Heb je 't al getest terwijl je gewoon bij de camera staat en ziet wat er na X aantal minuten gebeurt ?
      ja dat is het probleem inderdaad. na een tijdje gaat hij in standby en werkt ook de draadloze functie niet meer.
      ik heb hier gevonden dat de draadloze functie kan instellen qua tijd 1/5/10/15min maar ja 15 min is ook zo zo veel niet.
      D60 en glas

Comment

als je de standby niet helemaal kan uitschakelen dan denk ik dat er niet veel meer op zit dan om het kwartier minstens een foto te nemen.. 't is niet dat je geheugenkaartje zo snel zal volraken he..
        Leer over flipperkasten op www.flippers.be - Mijn Flickr fotos

Comment

Ik weet niet of je de mogelijkheid ertoe hebt maar met een usb kabel van 5m en een laptop kan je misschien tethered gaan schieten?... Just an idea
          Nikon D90 - - 18-105mm vr kit - - Nikkor 35mm f1.8D AF-S DX G - - Nikkor 50mm f1.8 AF - - Battery Grip - - SB-900 | www.spyro.be

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door spyro Bekijk bericht
            Ik weet niet of je de mogelijkheid ertoe hebt maar met een usb kabel van 5m en een laptop kan je misschien tethered gaan schieten?... Just an idea
            heb daar ook zitten aan denken maar heb meer dan 5 meter nodig 15 denk ik. das wat veel niet.
            D60 en glas

Comment

kijk es of er geen RF602 triggers bestaan voor uw d60.
              gaat gelijk een trein met mijn d90
              nikon stuff

Comment

Misschien kun je hier inspiratie opdoen:
                Nikon D800 ,D750, D90, Lenzen: 24-70mm f:2.8; 70-200mm f2.8 VRII; 50mm f1.8; 105mm Macro f:2.8; 70-300mm; 18-105VR

Comment

Working...
                X