Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

MC-H C9000 lader

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• MC-H C9000 lader

na wat rondsurfen op het forum, lijkt bovenvermelde lader een goede keuze. ik las echter dat er ook een memorexvariant zou bestaan, zou iemand dit model eens kunnen vermelden,zodat ik deze ook eens kan bekijken.
    ik heb nml een probleem om mijn batterijen op te laden,dit zijn "memorex AA/HR6 NiMH 1,2 volt batterijen van 2700 mAh". Dit gebeurt nu met een klein ladertje, maar na 4 fkeer flitsen zijn ze terug leeg.
    Grt
    Jan

Re: MC-H C9000 lader

De Memeorex variant ken ik niet, maar ben hypertevreden van de MH-C9000.
    Misschien zijn je memorex batterijen wel versleten, geen enkele batterij gaat oneindig mee. In ieder geval als er nog leven in te krijgen is zal de MH-C9000 daar zeker in slagen
    Nikon D300² met MB-D10, verzameling intelligent Nikkor glaswerk 6 tem 600+ en TC-14E/17E II, SB900²/SB800², R1C1, FlexRing 6400, B&W/Lee/Singh-ray Filters, extra pootjes van Manfrotto/Gitzo/Joby,...
    "Casu Consulto - Modo Fac"

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door saphi Bekijk bericht
      De Memeorex variant ken ik niet, maar ben hypertevreden van de MH-C9000.
      Misschien zijn je memorex batterijen wel versleten, geen enkele batterij gaat oneindig mee. In ieder geval als er nog leven in te krijgen is zal de MH-C9000 daar zeker in slagen
      Batterijen zijn praktisch nieuw, 2 setjes van 4

Comment

voila :-)

€70 in de mediamarkt, ook te betalen met ecocheques

Comment

Hmmmm, das meer dan een variant; 't lijkt wel identiek dezelfde maar met een ander merklabel erop. Moet zeker ook in staat zijn je batterijen weer tot leven te wekken.
          Nikon D300² met MB-D10, verzameling intelligent Nikkor glaswerk 6 tem 600+ en TC-14E/17E II, SB900²/SB800², R1C1, FlexRing 6400, B&W/Lee/Singh-ray Filters, extra pootjes van Manfrotto/Gitzo/Joby,...
          "Casu Consulto - Modo Fac"

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Jer0en Bekijk bericht
            http://www.memorex.be/desktopdefault.aspx?tabid=1399

voila :-)

€70 in de mediamarkt, ook te betalen met ecocheques
            thanks
            maar de MC-H c9000, kost 49,49 euro + 5 euro verzendingskosten bij eleshop.nl
            Grt
            jan

Comment

JerOen was mij voor...

De Memorex Pro 1 Geniux is dezelfde lader als de Maha MH-C9000.

Maar misschien eens de zoekfunctie hier op het forum gebruiken dan kan je alles nalezen in dit topic:
              http://forum.belgiumdigital.com/f36/...es-271021.html

en zelfs de handleiding voor diememorex staat hier al ergens:
              http://www.memorex.be/portals/siteso...nederlands.pdf

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door jdv Bekijk bericht
                thanks
                Grt
                jan
                Ik heb de mijne daar ook gekocht + 2 setjes batterijen en alles is snel en keurig thuis gebracht.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door jdv Bekijk bericht
                  thanks
                  Grt
                  jan
                  tjah, maar bij mediamarkt (België) heb je recht op 2 jaar garantie, en als die ecocheques toch op moeten...

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Jer0en Bekijk bericht
                    tjah, maar bij mediamarkt (België) heb je recht op 2 jaar garantie, en als die ecocheques toch op moeten...
                    Absoluut, heb ook nog zo'n setje ecocheques in de schuif liggen ... nu weet ik meteen wat ik ermee kan doen : deze lader bijkopen (heb de MH-C801D momenteel omdat die 8 AA's tegelijk kan laden ... en opfrissen, maar ik denk dat de Pro 1 nog verder gaat hierin)

Mark
                    Fotografie - Tutorials - Schaalmodellen
                    Ik doe het met Canon gLas van 24 tot 400mm op FF en enkele lichtpuntjes ...

Comment

Working...
                    X