Weet er iemand een site waar ik een vergelijking kan maken tussen verschillende modellen van flitsers, zowel van Canon als van Nikon? Of kan iemand mij zeggen welke flits van Canon vergelijkbaar is met bijvoorbeeld de SB-600 van Nikon?
Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Vergelijking tussen flitsers Canon en Nikon
Collapse
X
-
-
Re: Vergelijking tussen flitsers Canon en Nikon
Oorspronkelijk geplaatst door sdx Bekijk berichtWeet er iemand een site waar ik een vergelijking kan maken tussen verschillende modellen van flitsers, zowel van Canon als van Nikon? Of kan iemand mij zeggen welke flits van Canon vergelijkbaar is met bijvoorbeeld de SB-600 van Nikon?
onderaan het artikel op m'n blog vind je een spreadsheet waar heel wat flashes vergeleken worden... alle nikon en canon flitsers worden daar behandeld...some pictures: www.vaita.be, some info www.strobistfotografie.be, workshops: strobistworkshops
Stel je vragen hier in het BD-forum... Ik kan ze niet via persoonlijke mail beantwoorden!
Comment
-
Dank voor de link, zal er eens naar kijken.
Ik vraag de vergelijking omdat ik overschakel naar Canon. Ik heb altijd een SB-600 gebruikt, en daarom zou het handig zijn om te zien welke flitser van Canon meest vergelijkbaar is met de SB-600.
Oorspronkelijk geplaatst door d_oracle Bekijk berichtmisschien interessant om eens te vertellen waarom je een vergelijking nodig hebt...
onderaan het artikel op m'n blog vind je een spreadsheet waar heel wat flashes vergeleken worden... alle nikon en canon flitsers worden daar behandeld...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door sdx Bekijk berichtDank voor de link, zal er eens naar kijken.
Ik vraag de vergelijking omdat ik overschakel naar Canon. Ik heb altijd een SB-600 gebruikt, en daarom zou het handig zijn om te zien welke flitser van Canon meest vergelijkbaar is met de SB-600.some pictures: www.vaita.be, some info www.strobistfotografie.be, workshops: strobistworkshops
Stel je vragen hier in het BD-forum... Ik kan ze niet via persoonlijke mail beantwoorden!
Comment
-
Comment