Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Vergelijking tussen flitsers Canon en Nikon

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Vergelijking tussen flitsers Canon en Nikon

Weet er iemand een site waar ik een vergelijking kan maken tussen verschillende modellen van flitsers, zowel van Canon als van Nikon? Of kan iemand mij zeggen welke flits van Canon vergelijkbaar is met bijvoorbeeld de SB-600 van Nikon?

Re: Vergelijking tussen flitsers Canon en Nikon

Misschien een tip om naar een wireless transmitter te zoeken. Dan kan je dezelfde flitser met beide toestellen gebruiken.
    Tot sluitertijd, Dirk

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door sdx Bekijk bericht
      Weet er iemand een site waar ik een vergelijking kan maken tussen verschillende modellen van flitsers, zowel van Canon als van Nikon? Of kan iemand mij zeggen welke flits van Canon vergelijkbaar is met bijvoorbeeld de SB-600 van Nikon?
      misschien interessant om eens te vertellen waarom je een vergelijking nodig hebt...

onderaan het artikel op m'n blog vind je een spreadsheet waar heel wat flashes vergeleken worden... alle nikon en canon flitsers worden daar behandeld...
      some pictures: www.vaita.be, some info www.strobistfotografie.be, workshops: strobistworkshops
      Stel je vragen hier in het BD-forum... Ik kan ze niet via persoonlijke mail beantwoorden!

Comment

Dank voor de link, zal er eens naar kijken.

Ik vraag de vergelijking omdat ik overschakel naar Canon. Ik heb altijd een SB-600 gebruikt, en daarom zou het handig zijn om te zien welke flitser van Canon meest vergelijkbaar is met de SB-600.

Oorspronkelijk geplaatst door d_oracle Bekijk bericht
        misschien interessant om eens te vertellen waarom je een vergelijking nodig hebt...

onderaan het artikel op m'n blog vind je een spreadsheet waar heel wat flashes vergeleken worden... alle nikon en canon flitsers worden daar behandeld...

Comment

Je moet niet de flitsen vergelijken, maar het flitssysteem.
          Nikons, Nikkors, Sigma's en Tamrons..15 tot 400mm en nu ook een Pen + Zuiko's en Lumix...

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door sdx Bekijk bericht
            Dank voor de link, zal er eens naar kijken.

Ik vraag de vergelijking omdat ik overschakel naar Canon. Ik heb altijd een SB-600 gebruikt, en daarom zou het handig zijn om te zien welke flitser van Canon meest vergelijkbaar is met de SB-600.
            denk dat je dan best met de 430ex II kan vergelijken...
            some pictures: www.vaita.be, some info www.strobistfotografie.be, workshops: strobistworkshops
            Stel je vragen hier in het BD-forum... Ik kan ze niet via persoonlijke mail beantwoorden!

Comment

Working...
            X