Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

SB800 - 5de batterij

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• SB800 - 5de batterij

Ik heb een hele tijd geleden een SB800 tweedehands kunnen kopen via de winkel waar ik altijd ga. Ben er best tevreden van, maar nu ben ik op zoek naar die extra batterij de erop aangesloten kan worden.
    Weet iemand of die ergens apart te koop is?

Re: SB800 - 5de batterij

Voilà,

http://www.cameranu.nl/artikel/7416/...or_SB-800.html

Nick.

Comment

als het inderdaad datgene is wat mijn voorganger heeft aangegeven, dan zou ik eens terug naar de winkel gaan, want normaal gezien zit dat standaard in het pakket bij een SB-800.
      Of was je ervan op de hoogte dat het niet volledig was ?
      Mvg,David
      [SIZE="1"]"There are always two people in every picture: the photographer and the viewer." Ansel Adams

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door nick71 Bekijk bericht
        Bedankt! Ik wist de juiste benaming niet en googelen bracht me dus niets op.

Oorspronkelijk geplaatst door Photoclix Bekijk bericht
        als het inderdaad datgene is wat mijn voorganger heeft aangegeven, dan zou ik eens terug naar de winkel gaan, want normaal gezien zit dat standaard in het pakket bij een SB-800.
        Of was je ervan op de hoogte dat het niet volledig was ?
        Dat wist ik ja. En hij is niet 'in' de winkel gekocht, maar 'via' (de oude eigenaar liet weten dat hij hem weg deed, en ik miet weten dat ik er eentje nodig had).
        Dus daar gaan klagen zou niet echt netjes zijn van me.

In ieder geval ben ik ondertussen beholpen :-)

Comment

als je zo'n ding nog nodig hebt, die van mij mag weg
          mijn sb-800 heeft er de brui aan gegeven en dat spul voor een 5de batterij heb ik eigenlijk nooit gebruikt

Comment

Working...
          X