Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Camera armor.

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Camera armor.

    Iemand ervaring hiermee?



    Is dit zijn geld waard? Of iets wat je er na een dag terug afdoet om nooit meer te gebruiken?
    Nikon D90 / AF-S DX Nikkor 18-105VR , Nikkor 50mm f/1.8D , Nikon SB600 Speedlight, Vanguard MG-4 Tripod, Black Rapid R-Strap R4, tassen van KATA en Lowepro

  • #2
    Re: Camera armor.

    Geen ervaring maar wel twijfels.

    Lijkt mij vrij onhandig en als je een beetje voorzichtig bent dan heb je dat niet nodig.
    En bij een ongeval mss niet afdoende om de boel te redden.

    Gadget denk ik.
    Groetjes, Johan "Loloboy" Masschalck
    BE-Wommelgem
    .: 20D & D700 :.

    Comment


    • #3
      Re: Camera armor.

      't Lijkt me helemaal niks eigenlijk..... en 't ziet er ook nog eens niet uit
      www.indetailfotografie.nl

      Comment


      • #4
        Re: Camera armor.

        Wat ze toch allemaal niet uitvinden om de materiaalfreaks geld uit de zakken te kloppen...

        Comment


        • #5
          Re: Camera armor.

          Ik heb er geen ervaring mee.
          Wat is de motivatie om zoiets te kopen? Ik vervoer mijn camera nog wel eens in een gewone slappe rugzak van een paar tientjes, in openbaar vervoer. Niet dat ik me daar helemaal lekker bij voel, maar soms gaat het niet anders. Misschien dat ik me met een CameraArmor wat lekkerder voel.
          Kijk anders even bij www.cameraarmor.com , item "Featured Photographers", en lees hun verhaal "waarom CameraArmor" .



          Groet Hans.

          Comment


          • #6
            Re: Camera armor.

            Je kan het proberen ! Maar op 't eerste gezicht zal het snel in de kast/vuilbak liggen.

            Comment


            • #7
              Re: Camera armor.

              Oorspronkelijk geplaatst door J.Hoes Bekijk bericht
              Kijk anders even bij www.cameraarmor.com , item "Featured Photographers", en lees hun verhaal "waarom CameraArmor" .
              Geef mij €xxxx of $xxxxxx en je hebt een prachtig review over whatever.......
              Nikons, Nikkors, Sigma's en Tamrons..15 tot 400mm en nu ook een Pen + Zuiko's en Lumix...

              Comment


              • #8
                Re: Camera armor.

                Oorspronkelijk geplaatst door hjanssen Bekijk bericht
                Geef mij €xxxx of $xxxxxx en je hebt een prachtig review over whatever.......
                Weinig vertrouwen in de dollar? Ben je veel duurder in

                Op die website staan niet echte reviews, maar meer korte gebruikservaringen, die mogelijk wat gekleurd zijn. Niks mis mee, is nu eenmaal reclame. Een beetje zichzelf respecterende fabrikant zal er geen leugenverhaal in zetten.
                Relateer dit aan de claim van de fabrikant:
                The precise fit helps protect your camera from everyday bumps, abrasion, dust and fingerprints, etc..

                en de intelligente lezer kan voor zichzelf conclusies trekken.

                Groet Hans.

                Comment


                • #9
                  Re: Camera armor.

                  Oorspronkelijk geplaatst door J.Hoes Bekijk bericht
                  Relateer dit aan de claim van de fabrikant:
                  The precise fit helps protect your camera from everyday bumps, abrasion, dust and fingerprints, etc..
                  Kan best waar zijn, maar is het nodig. Mijn camera viel van een meter, terwijl ik hard liep op het beton en slechts een paar miniscule krasjes.

                  Hoe moet dat nu met de afdrukknop...........daar komen ook vingerafdrukken op....wat erg....
                  Nikons, Nikkors, Sigma's en Tamrons..15 tot 400mm en nu ook een Pen + Zuiko's en Lumix...

                  Comment

                  Working...
                  X