Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

sunbounce

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• sunbounce

Ik ben van plan om een Sunbounce mini in het zilver te kopen. Ik zou die vooral willen gebruiken voor portretten tot aan het middel ongeveer. Heb ik dan al genoeg met de 60x90 of neem ik beter de 90x125?

Ik kwam ook te weten dat je die gripheads enkel op een lampstatief kan gebruiken.
    Welk lampstatief koop ik mij dan het best aan die wat degelijk is maar ook ok is van prijs?

En in hoe verre vinden jullie het nodig als beginner met zo'n scherm om gebruik te maken van het inflitsen op het doek? Klopt het dan ook als ik me niet vergis dat die flash bracket gewoon die buis is om je flits te verbinden met je scherm?

mercie x
    I freeze beauty

Re: sunbounce

Niet tevreden met de antwoorden uit je andere post?
    Al doende leert men...

Flickr

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Nena Bekijk bericht
      Niet tevreden met de antwoorden uit je andere post?
      Jowel. Maar ik kreeg er vooral respons over die battery grip. Vandaar ik nog eentje post over de sunbounce apart. omdat ik hierbij toch nog met enkele vragen zit
      I freeze beauty

Comment

Hier vindt je misschien ook wat info
        Dit forum behandelt technische vragen rond strobisme en andere lichttechnieken.

Erwin
        Nikon D70, D300s / nikkor 70-200 VR / extender 1.7/ SB800 / lowepro compu trekker AW / ...
        http://album.zoom.nl/user/lindberg/

Comment

Bij Calumet Antwerpen kan je de Sunbounce-schermen gratis 2 dagen meekrijgen om ze uit te testen. 't Is uiteraard wel een eindje van jou vandaan, maar misschien toch interessant?
          Guy
          www.guydewestelinckfotografie.be

Comment

Working...
          X