Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

studio flits kit

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: studio flits kit

Heb zelf D-lite 4 set van elinchrome en ben er zeer tevreden van. Inderdaad stukje minder snel dan de hogere reeksen maar wel nog (bijna) altijd sneller dan dat ik gereed ben voor een volgende foto en daar draait het uiteindelijk om

Voorbeeldfoto's op mijn website.
    Canon EOS 5D II en III met wat glaswerk en prullaria

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Todosranas Bekijk bericht
      Heb zelf D-lite 4 set van elinchrome en ben er zeer tevreden van. Inderdaad stukje minder snel dan de hogere reeksen maar wel nog (bijna) altijd sneller dan dat ik gereed ben voor een volgende foto en daar draait het uiteindelijk om

Voorbeeldfoto's op mijn website.
      hallo,

bedankt voor jouw reactie! het is altijd leuk iemands ervaringen te horen zeker van iemand die dezelfde set heeft !!

ik ben steeds meer overtuigd van mijn keuze !!

groeten
      canon 5d mk2 canon 24-70 L f 2.8 usm - canon 70-200 L f 2.8 is usm - speedlight ex 580 II - canon EF 2 II extender - Kenko KFM 1100 - Elinchrom D-Lite 4 it to go set - Cokin filterset - lowerpro

Comment

Hallo,

Ik zou volgend set willen importeren uit Zwitserland.

Heeft er iemand ervaring met het kit en/of het importeren (of zelf omrijden).

Groeten

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Bartdp Bekijk bericht
          Hallo,

Ik zou volgend set willen importeren uit Zwitserland.

Heeft er iemand ervaring met het kit en/of het importeren (of zelf omrijden).

Groeten
          Vind ik eerlijk gezegd nogal veel (prijs is zonder btw hé), trouwens 659 inclusief btw bij art & craft ... dan koop ik ze toch liever hier in België hoor ... zodra mijn studio klaar is ga ik zo twee sets kopen, 4x400 watt lijkt me genoeg om te beginnen

Mark
          Fotografie - Tutorials - Schaalmodellen
          Ik doe het met Canon gLas van 24 tot 400mm op FF en enkele lichtpuntjes ...

Comment

Uhm, dat kit is een 4 to go en met RF transmitter.
            Dat heb ik toch niet direct terug gevonden voor de prijs die u vernoemt.
            Trouwens BTW is een goeie 7% als ik me niet vergis in Zwitserland dus lijkt wel best interessant.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Bartdp Bekijk bericht
              Uhm, dat kit is een 4 to go en met RF transmitter.
              Dat heb ik toch niet direct terug gevonden voor de prijs die u vernoemt.
              Trouwens BTW is een goeie 7% als ik me niet vergis in Zwitserland dus lijkt wel best interessant.
              Yep, de Dlite 4 to go IT set, dus de nieuwe met betere statiefhouder, koeling en ingebouwde skyport, wordt met een SkyPort Eco zender geleverd, collega heeft deze voor 659 Euro bij Art & Craft gekocht ... staat inderdaad niet op de site, misschien even bellen ?

Mark
              Fotografie - Tutorials - Schaalmodellen
              Ik doe het met Canon gLas van 24 tot 400mm op FF en enkele lichtpuntjes ...

Comment

Jep dat is idd een paar ander mouwen hehe.

Zal eens een belletje doen.

Groeten

Comment

Working...
                X