Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Klein of groot statief ?

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Klein of groot statief ?

Hallo,

Ik heb een panasonic Lumix DMC-FZ38...

Kan er mij iemand tips geven betreffende een prima statief hiervoor ?

Ik zou dit graag willen meenemen op reis naar Oostenrijk...

Kan men mij tips geven qua model, grootte enz aub ?

Alvast bedankt !

Re: Klein of groot statief ?

Misschien eens bijvermelden wat je er aan wilt uitgeven? Dacht je eerder aan een groot statief? Of meer een tafelstatief of een gorillapod?

Veel gewicht moet het statief niet kunnen dragen, aangezien er geen zware lenzen kunnen gebruikt worden. Maar ook geen goedkoop ding nemen, want die gaat toch snel kapot.

Ik weet niet als je ooit van plan bent om een dslr te kopen? Anders zou ik hier ook rekening meehouden!
    "Street photography is like a box of chocolates. You never know what you're gonna get." - Thomas Leuthard
    500px

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Sancho- Bekijk bericht
      Misschien eens bijvermelden wat je er aan wilt uitgeven? Dacht je eerder aan een groot statief? Of meer een tafelstatief of een gorillapod?

Veel gewicht moet het statief niet kunnen dragen, aangezien er geen zware lenzen kunnen gebruikt worden. Maar ook geen goedkoop ding nemen, want die gaat toch snel kapot.

Ik weet niet als je ooit van plan bent om een dslr te kopen? Anders zou ik hier ook rekening meehouden!
      Tot max 50 à 60 euro...

Qua grootte weet ik niet... een collega van mij heeft een heel kleintje... gewoon om ergens op te zetten en zo te kunnen trekken... aan de andere kant mss een grote, maar die nemen dan weer meer plaats en gewicht in...
      en dan zijn er nog zulke die je rond een tak, paal, boom enz kunt binden...

Ben ooit van plan om enen te kopen maar niet de eerste maanden.

Alvast bedankt voor de tips !

Comment

De gene die je rond een tak enzo kunt "binden" is een Gorillapod.
        "Street photography is like a box of chocolates. You never know what you're gonna get." - Thomas Leuthard
        500px

Comment

De gene die je rond een tak enzo kunt "binden" is een Gorillapod.
          owkee... thnx...

en wat is mij aan te raden ?

Comment

Wat zijn je plannen met dat statief? Wil je er monumenten mee trekken of meer gebruiken als statief voor feesten enzo?

In het eerste geval heb je een grote nodig, in het 2de geval een kleintje
            500px

Comment

Wat zijn je plannen met dat statief? Wil je er monumenten mee trekken of meer gebruiken als statief voor feesten enzo?

In het eerste geval heb je een grote nodig, in het 2de geval een kleintje
              Het is om landschappen enz te trekken in Oostenrijk...

Comment

Working...
              X