Hallo,
ik ben van plan een EWA marine onderwaterbehuizing te kopen. Of zeg maar zak.
Omdat het niet dient om mee te gaan duiken op diepe locaties is het niet de moeite om een professionele behuizing aan te kopen.
Mijn doeleinden zijn fotografie op niveau van het wateroppervlak (half onder, half boven), of net onder het wateroppervlak (niet meer dan ongeveer 2m, snorkeldiepte).
Nu weet ik niet welke zak ik het beste koop...
EWA marine U-BXP 100 (355 euro)
EWA marine U-AXP 100 (300 euro)
EWA marine u AXP (253 euro)
Enz.
Dit zijn ekele modellen die ik tegengekomen ben.
Iemand een idee waar het grote verschil hem zit en welk model ik het beste kies?
En waarom?
Andere modellen mogen zeker ook aanbevolen worden!
Mijn camera is momenteel de Canon 30D. In de toekomst zou ik willen overstappen op een 7D, dus daar wordt best ook rekening mee gehouden.
Algemene ervaringen met een bepaald model zijn zeker welkom!
Ik heb al zowel negatieve als positieve reacties gelezen.
Tot nu toe nog geen verhalen gehoord van volgelopen zakken, dus dat zit wel goed denk ik?
Alvast bedankt!
Groeten,
Bram
ik ben van plan een EWA marine onderwaterbehuizing te kopen. Of zeg maar zak.
Omdat het niet dient om mee te gaan duiken op diepe locaties is het niet de moeite om een professionele behuizing aan te kopen.
Mijn doeleinden zijn fotografie op niveau van het wateroppervlak (half onder, half boven), of net onder het wateroppervlak (niet meer dan ongeveer 2m, snorkeldiepte).
Nu weet ik niet welke zak ik het beste koop...
EWA marine U-BXP 100 (355 euro)
EWA marine U-AXP 100 (300 euro)
EWA marine u AXP (253 euro)
Enz.
Dit zijn ekele modellen die ik tegengekomen ben.
Iemand een idee waar het grote verschil hem zit en welk model ik het beste kies?
En waarom?
Andere modellen mogen zeker ook aanbevolen worden!
Mijn camera is momenteel de Canon 30D. In de toekomst zou ik willen overstappen op een 7D, dus daar wordt best ook rekening mee gehouden.
Algemene ervaringen met een bepaald model zijn zeker welkom!
Ik heb al zowel negatieve als positieve reacties gelezen.
Tot nu toe nog geen verhalen gehoord van volgelopen zakken, dus dat zit wel goed denk ik?
Alvast bedankt!
Groeten,
Bram
Comment