Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

welke lens? snel hulp gevraag aub ! :p

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #16
    Re: welke lens? snel hulp gevraag aub !

    Oorspronkelijk geplaatst door Black B@ndit Bekijk bericht
    Dan wist die verkoper blijkbaar niet dat de EF-S lenzen er pas gekomen zijn vanaf de 300D, en dat alle oudere camera's (zoals onder andere de 10D) niet compatibel zijn met EF-S lenzen...
    Maar ik dacht dat die EF-S lenzen zelfs niet passen op een niet -EF-S compatibele camera?
    deze mag van mij toe ik weet genoeg allemaal BEDAANKT

    Comment


    • #17
      Re: welke lens? snel hulp gevraag aub !

      Oorspronkelijk geplaatst door Monica Bekijk bericht
      Waar haal je dat nou vandaan JVS? Heb je bv de 70-200 L 2.8 IS USM wel eens in je handen gehad? Dat is een tank Ik ken mensen die met Nikon schieten (heb daar samen mee gefotografeerd) en het is prachtig spul Maar Canon doet daar toch echt niet voor onder. Anders zouden er maar weinig professionele natuur en wildfotografen met een Canon rondsjouwen
      ja monica, ik ken die lenzen , trouwens ik ben een overloper van canon naar nikon, en zeker en vast niet omdat canon slechter zou zijn hoor in geen geval! beide systemen zijn aan elkaar gewaagd!
      alleen is het zo en trouwens algemeen geweten dat gelijkaardige produkten bij nikon duurder zijn dan bij canon
      in het algemeen (zelfde prijsklasse) is nikon spul wel beter gebouwd dan canon materiaal daar ben ikzel ook van overtuigd
      vraag maar aan de mensen die echt beide gebruiken of toch tenminste beide gebruikt hebben die kunnen best een vergelijk maken
      ik heb trouwens ook verschillende canon body's gehad , waar ikzelf toch wel wat technische problemen mee gehad heb, zo ook met enkele lenzen, misschien pech dat ik ermee had maar nu heb ik toch al enkele jaren ook nikon en geloof me, ik gebruik mijn spullen en nog nooit is er een hapering geweest of iets stuk, het nikon materiaal is gewoon degelijker gemaakt ivm canon, met andere merken kan ik niet vergelijken daar ik die nooit gehad heb...
      http://www.jvs-photography.be/

      Comment

      Working...
      X