Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Flits powerpacks

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Flits powerpacks

Kan iemand mij overtuigen om 150+ euro te geven aan een plastieken batterijbakje als extra krachtbron voor mijn flits ?

Is er technische reden dat hiervoor bv geen li/ion packs gemaakt worden ?

Re: Flits powerpacks

Het hoe, en waarom? geen idee, maar er zijn goedkopere alternatieven: http://flashzebra.com/8AACellBatteryPacks/index.shtml

Comment

Ik heb een CP-E4 gekocht voor mijn 580EX II om niet zonder stroom te vallen tijdens een event of in de pitlane .

Het is een duur stuk, maar kijk even naar deze : External Flash Battery Pack CP-E4 x8AA for Canon 580EX ... is al een stuk goedkoper en werkt ook ... heb er zo eentje gekocht omdat ik geen zin had om nog eens 150 Euro af te dokken voor mijn tweede flits

Let wel, als ik beide naast elkaar zet met volledig opgeladen batterijen zal de originele net een iets sneller terug opladen na een full power flits, maar dat neem ik er graag bij, vermits hij gratis verstuurd kan je er al bijna 4 kopen voor de prijs van 1 originele.

Ik ben voorstander om altijd origineel te kopen, maar hier ben ik toch gezwicht voor de lagere prijs

Mark
      Fotografie - Tutorials - Schaalmodellen
      Ik doe het met Canon gLas van 24 tot 400mm op FF en enkele lichtpuntjes ...

Comment

De recycle tijd van de flits wordt drastisch verlaagd en op momenten dat je geen tijd hebt om even de batterijen te vervangen kan dat een grote hulp zijn.

Comment

External Flash Battery Pack CP-E4 x8AA for Canon 580EX

Zo heb ik er ook 1tje... Werkt super goed, veel sneller geladen en gaat eenorm lang mee. Vind ik zeker wel een aanrader, ik ga nooit een event doen zonder.

Life Isn't About Finding Yourself... Life Is About Creating Yourself...
          Canon Stuff, 5DII & 40D met het nodige glaswerk, filters en knipperlichten...

Comment

Working...
          X