Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Batterij voor D60

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Batterij voor D60

Ik zou graag een time-lapse met mijn D60 willen maken, maar ik vraag me af waar ik goedkoop een tweede batterij kan kopen zodat mijn camera niet zal uitvallen.

Waar zou ik een goedkope batterij kunnen kopen, moet niet persee goede kwaliteit zijn, moet gewoon een dagje meekunnen gaan en natuurlijk langer dan 2 uur kunnen uithouden in men camera (de oplaadtijd van de andere batterij).
    Liefst een echte winkel, want ik zou graag die batterij willen hebben vóór donderdag.

Re: Batterij voor D60

ik zou es kijken bij konijnenberg of studio 73 ofzo voor een grip en 2de batterij.
    gaat een stuk beter gaan. denk ik.

de camera zal bij 2 batterijen toch uitvallen en dan moet je wisselen. met een grip gebruik je ze beiden. en moet je nie wisselen
    nikon stuff

Comment

Hoeveel denk je dan dat het dan gaat kosten?

Comment

een officiele grip van nikon voor de D60 is er niet.
        dan hangt het vooral af van je 2de batterij. nanaak kan perfect net als een nikon bat.

effe rap kijken:

foto rubens (studio 73) grip
        batterij (zelfde winkel

dusja blijkbaar rap 100 euro.

edit, goedkoper kan wrs ook. zeer vlug eens gekenen.
        google op grip d60 enzo zal je wel voldoende info geven en prijzen.
        nikon stuff

Comment

ik zal is zoeken want dat was niet die prijs die ik in gedachten had, zou er eigenlijk ook een mogelijkheid zijn om je D60 rechtstreeks aan te sluiten aan et stopcontact, zodat je geen batterij nodig hebt?

Edit: en hoelang gaat een Nikon batterij eigenlijk mee? Aangezien het maar voor een 2 uur - 3 uur zal zijn ^^
          Last edited by Siem.L; 11 december 2009, 17:25.

Comment

Hoe lang wil je een timelapse en met hoeveel foto's? Ik heb een keer 24 uur met om de minuut een foto gedaan en dat gaf geen problemen(behalve 's nachts als de sluitertijd boven de 30s komt), maar 's morgens gaat de camera weer gewoon door. Na het wisselen van een accu staat de gedeeltelijk afgewerkte timelapse nog steeds in de camera, je moet alleen opnieuw starten(uitgaande van een D300 en ik heb het idee dat deze funktie toch wel het zelfde zal werken).
            Nikons, Nikkors, Sigma's en Tamrons..15 tot 400mm en nu ook een Pen + Zuiko's en Lumix...

Comment

eerst en vooral, ik heb een D60, en die kan geen time-lapse, ik ga die aan een pc hangen waarmee ik dat via een programma doe.

Hetgene dat ik wil bereiken is:
              Sorry, we couldn’t find that page

zoiets als dit, en degene die de muur ging maken zei dat het max 2h30 ging duren

Comment

Dan is er toch geen probleem, je kan tussen 2 foto's dan gewoon de batterij wisselen en misschien er één missen hierdoor. Er is alleen een probleem bij sluitertijden langer dan 30s. Misschien helpt auto iso hierbij?
                Nikons, Nikkors, Sigma's en Tamrons..15 tot 400mm en nu ook een Pen + Zuiko's en Lumix...

Comment

De vraag was dan ook waar ik zeer goedkoop een simpele batterij kon vinden die niet lang moest meegaan.
                  En ik ga genoeg licht hebben hoor

Comment

Working...
                  X