Voor mijn nikon d300 met daaraan vastgekoppeld een batterypack en een medium range zoomke, zeg een 18-200mm, zoek ik een compacte (en als het kan betaalbare ) snuittas waar het voorgaande in past. Ik ben er tot nu toe geen tegengekomen waar deze combo in zou kunnen. Iemand ervaring/ tips? Deze zijn van harte welkom.
Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Welke snuittas voor D300?
Collapse
X
-
Labels: Geen
-
-
Re: Welke snuiftas voor D300?
Snuittas ken ik wel maar snuiftas?
Is dat om drugs in te bewaren?Een hoop ouwe zooi
www.rbfoto.nl
-
-
Re: Welke snuiftas voor D300?
Oorspronkelijk geplaatst door Freaky_87 Bekijk bericht
Comment
-
-
Re: Welke snuittas voor D300?
Kijk eens naar de Lowepro toploader zoom reeks.
http://www.cameranu.nl/index.php?hg_id=72&sg_id=313
Ik heb de Lowepro TLZ AW Black (Topload Zoom) en daar pas makkelijke een grote DSLR met grip uitgerust met een forse lens in.Wil je ook dit soort foto's maken samen met Belgiumdigital?
Hou dan zeker het Shooting Days en het BD-mededelingen forum in de gaten!
Comment
-
Ik denk dat "XNSLR 1" van caselogic wel een goede keuze is voor jou. De binnenkant is erg stevig. Ik ben 99% zeker datje D3000 erin kan met 200mm maar dat kan je wel zien in de winkel.
(Ze verkopen hem zéker in de Fnac)
Grtjs
Kiekefreak
Comment
-
Ben van de week bij de fotoboer hier om de hoek geweest. In geen van de aanwezige tassen (dwz onder de 70 EUR) paste mijn body met grip en zoomke
Nu vind ik die snuittassen (mn. Lowepro) allemaal wel erg duur voor hetgeen wat je ervoor krijgt; > 100 Eur voor een snuittaske is geen uitzondering!
Het probleem zit 'm erin dat de tas breder dan diep moet zijn, aangezien de grip redelijk wat ruimte behoeft. En om nu elke keer die grip eraf te schroeven...(zit er bij dan ook vast op). Vond de Lowepro Toploader2 wel een leuk taske, maar kreeg vervolgens de rits niet meer dicht..
Tips zijn nog steeds meer dan welkom (liefst nog van D300 gebruikers die uit eigen ervaring kunnen spreken). Allen dank.
Comment
-
Comment