Ik zou graag een tweede batterij voor mijn D90 bijkopen. Het lijkt me handiger dat er altijd een opgeladen batterij in mijn fototas zit. Laatst op een feeste was er heel veel interesse voor mijn Nikon en de mensen willen dan allemaal de foto die je van hen gemaakt hebt zien op het fantastische scherm van mijn toestel.
Das allemaal leuk, maar het vreet aan de batterij. Die was dus halverwege de avond plat, waardoor ik geen foto's meer kon nemen van de rest van het feest. Vandaar dus een aankoop van een tweede batterij.
Moet dat een originele Nikon batterij zijn, of is een ander merk ook ok?
Als ik een ander merk kies, kan ik die dan opladen met mijn Nikon lader?
Zal mijn toestel niet in konflict komen met de nieuwe batterij?(indien niet merkeigen)
Welk merk raden jullie aan, en waar kan ik die goedkoopst online bestellen? (wel op webshop waar je met overschrijving kunt betalen, want een kredietkaart ala Visa heb ik niet)
Das allemaal leuk, maar het vreet aan de batterij. Die was dus halverwege de avond plat, waardoor ik geen foto's meer kon nemen van de rest van het feest. Vandaar dus een aankoop van een tweede batterij.
Moet dat een originele Nikon batterij zijn, of is een ander merk ook ok?
Als ik een ander merk kies, kan ik die dan opladen met mijn Nikon lader?
Zal mijn toestel niet in konflict komen met de nieuwe batterij?(indien niet merkeigen)
Welk merk raden jullie aan, en waar kan ik die goedkoopst online bestellen? (wel op webshop waar je met overschrijving kunt betalen, want een kredietkaart ala Visa heb ik niet)
Comment