Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Beeldscherm Samsung

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Beeldscherm Samsung

Mijn LCD beeldscherm "Samsung 203 Syncmaster" heeft het begeven , geen beeld meer , op 25November is het 3 jaar oud ,gelukkig staat er een garantie op van 3 jaar.
    Vandaag heb ik het binnen gebracht bij 'Vanden Borre' , hoe lang de herstelling gaat duren weten ze daar niet !
    Is er soms iemand die reeds herstellingen van LCD schermen heeft laten doen bij Samsung en hoe lang heb je moeten wachten ?
    Minolta Dynax 5D / Nikon Coolpix 4500/ Panasonic Lumix TZ3 /Sony a550.
    Web-Albums

Re: Beeldscherm Samsung

Hoi,

normaal kan je tijdens de garantieperiode naar samsung bellen.

Vaak komen ze gewoon je scherm omwisselen voor een ander (hersteld) scherm.

mvg
    nikon D90 Nikon7200 Nikkor 70-300 VRII Nikor18-140VR Tamron 18-270 VC Tamron 17-50/2.8 Tamron 70-200/2.8 Tamron 150-600 nikon sb700

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door jeevanhoof Bekijk bericht
      Hoi,

normaal kan je tijdens de garantieperiode naar samsung bellen.

Vaak komen ze gewoon je scherm omwisselen voor een ander (hersteld) scherm.

mvg
      Op de garantie papieren staat :
      In geval dat aanspraak gemaakt wordt op een reparatie onder garantie,dient u het product te retourneren aan de winkelier waar u het product gekocht heeft.

Ik heb dat dus gedaan , afwachten nu maar hé .
      Minolta Dynax 5D / Nikon Coolpix 4500/ Panasonic Lumix TZ3 /Sony a550.
      Web-Albums

Comment

Ik heb het scherm juist 7 dagen gemist, met verzending heen en terug inbegrepen. Ik heb wel rechtstreeks naar samsung gebeld, die sturen dan een "barcode " op die je op uw verpakking kleeft, en komen die dan gratis ophalen en terug brengen.

Comment

Working...
        X