Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Rugzak kopen

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Rugzak kopen

Een kenis heeft een rugzak die ze wou bestellen bij http://www.mymemory.co.uk/Photo---SLR-Backpacks

Die is soms wel erg goedkoop op sommige types.
    bv Lowepro CompuPrimus AW Photo Backpack - Black daar 69.99£
    en bij konijnenberg: Lowepro CompuPrimus AW Zwart € 215,56
    Iemand ervaring met deze winkel?

Marc
    Nikon

Re: Rugzak kopen

nee ik heb geen idee

Comment

Zo te zien weer een onbetrouwbare shop

Comment

Ik vermoed dat je Fotokonijnenberg uit Turnhout bedoeld.

Heb reeds "vrij" veel bij de Konijn gekocht, de prijzen zijn zeker scherp te noemen en de verkopers weten waar ze over praten, dus IMO niks mis mee.

Een shop die "hetzelfde" verkoopt aan 1/3 van de prijs lijkt ongeloofwaardig !

Iedereen kan natuurlijk een fout maken, neem eens contact met de shop en vraag wat uitleg over deze prijszetting.
        Last edited by Thunder; 13 november 2009, 22:10.
        Fujifilm XT1 - XT3 - XF 18-55mm - XF 18-135mm - XF 55-200mm - XF 35mm - XF 60mm Macro

Comment

zeker geen "onbetrouwbare" shop, waar haal je het !!!!! Integendeel, ik en meerdere andere BD-ers zijn klant bij deze shop in de UK! Ik bestel al mijn geheugenkaartjes daar en heb er onlangs ook nog een Nintendo Wii, in promotie, gekocht. De verzending is in de prijs inbegrepen. Ik had op dinsdag besteld en betaald, en vrijdag werd er al geleverd. En dat zal trouwens zeker niet mijn laatste aankoop zijn daar!
          Tep, zeker een aanrader!
          Canon 60D, Canon Rebel XT,wat geslepen glas, een driepikkel en een hoop dromen....

Comment

amai scherpe prijzen op die tassen (let wel, het is in britse pond).
            dus volgens u betrouwbaar Richke?
            Een rugzak lijkt mij ook een rugzak trouwens , ik denk niet dat een shop alle 'van de band gevallen rugzakken' van lowepro gaat overnemen en voor een prikje verkopen :-)
            Als het voor BD'ers al gekend zou ik mij er ook aan durven wagen.

Comment

waar zit mymemory?

WHOIS "MYMEMORY"

MYMEMORY.CO.UK - Geo Information
              IP Address 193.228.155.68
              Host mymemory.co.uk
              Location GB, United Kingdom
              City Stafford, M9 -
              Organization Interactive Web Solutions
              ISP Interactive Web Solutions
              AS Number AS43367 Interactive Web Solutions Ltd
              Latitude 52°80'00" North
              Longitude 2°10'00" West
              Distance 2191.13 km (1361.50 miles)
              MYMEMORY.CO.UK - Whois Information

Domain name:
              mymemory.co.uk

Registrant:
              MyMemory Ltd

Registrant type:
              UK Limited Company, (Company number: 1812667)

Registrant's address:
              La Ferme Vinchelez
              La Rue des Pallieres
              St Ouen
              JE3 2BB
              Jersey

Registrar:
              UK2 Limited [Tag = UK2NET]
              URL: http://uk2.net

Relevant dates:
              Registered on: 13-Feb-2000
              Renewal date: 13-Feb-2010
              Last updated: 07-Feb-2008

Registration status:
              Registered until renewal date.

Name servers:
              ns.hex.iws-hosting.co.uk 193.228.155.104
              ns.manc.iws-hosting.co.uk 193.228.155.86
              Flickr één
              Flickr two

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door RichKE Bekijk bericht
                zeker geen "onbetrouwbare" shop, waar haal je het !!!!! Integendeel, ik en meerdere andere BD-ers zijn klant bij deze shop in de UK! Ik bestel al mijn geheugenkaartjes daar en heb er onlangs ook nog een Nintendo Wii, in promotie, gekocht. De verzending is in de prijs inbegrepen. Ik had op dinsdag besteld en betaald, en vrijdag werd er al geleverd. En dat zal trouwens zeker niet mijn laatste aankoop zijn daar!
                Tep, zeker een aanrader!
                Ik zie dat de winkel op de Channel Islands ligt. Zijn er dan geen extra douanekosten?

Groeten
                Marc
                Nikon

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Tep Bekijk bericht
                  Een kenis heeft een rugzak die ze wou bestellen bij http://www.mymemory.co.uk/Photo---SLR-Backpacks

Die is soms wel erg goedkoop op sommige types.
                  bv Lowepro CompuPrimus AW Photo Backpack - Black daar 69.99£
                  en bij konijnenberg: Lowepro CompuPrimus AW Zwart € 215,56
                  Iemand ervaring met deze winkel?

Marc
                  De gewone computrekker AW is dan weer duurder dan op pakweg cameranu.nl

Comment

Ja inderdaad de vraag lijkt mij of er geen extra kosten bij dit pakket komen. De prijs is wel echt erg aantrekkelijk...vraag me af of het geen foutje is.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door GillesH Bekijk bericht
                      Ja inderdaad de vraag lijkt mij of er geen extra kosten bij dit pakket komen. De prijs is wel echt erg aantrekkelijk...vraag me af of het geen foutje is.
                      een foutje?? Kan zijn maar ik betwijfel het ten zeerste, want dan was dat nu toch al aangepast. En extra kosten heb ik er nog nooit gehad, de prijs die zij vragen betaal je verzending inbegrepen! Ik betaal daar altijd met PayPal. En daar ik daar al verschillende items gekocht heb en nooit geen problemen gehad en de prijs op de site de prijs is die je betaald, durf ik deze shop aanraden. En voor " van de band gevallen rugzakken" ga je zeker geen publiciteit maken, hé. Wel rekening houden met de koers £ - €, ik geloof dat PayPal iets meer rekent dan de dagkoers.

Greetz RichKE
                      Canon 60D, Canon Rebel XT,wat geslepen glas, een driepikkel en een hoop dromen....

Comment

Een RUGZAK, dé investering van 2009, zucht...

Comment

@richke , bedankt voor de info, gebruikersinfo is de meest nuttige...zelfs als het maar om een rugzak gaat,

vandaar mijn boodschap aan 35a, excuus dat we hierover begonnen zijn, excuus voor onze beperktheid, onze domheid, ons nadenken over voor u te simpele dingen zoals een rugzak. waarom boodschappen plaatsen als het u niet interesseert...tja

Comment

Ook even de bovenvermelde website bekeken ivm. de aankoop van een Lowepro Vertex100.
                            Het 'free shipping' moet je blijkbaar toch flexibel interpreteren want toen ik het bestelformuliertje invulde bleek dat de Vertex100 'te zwaar was voor verzending'.
                            Ik heb voorlopig dus even afgehaakt, want ik kon zo gauw niet terugvinden hoeveel dan wel de bijkomende verzendings/transportkosten zouden bedragen.
                            Guy
                            www.guydewestelinckfotografie.be

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door GillesH Bekijk bericht
                              @richke , bedankt voor de info, gebruikersinfo is de meest nuttige...zelfs als het maar om een rugzak gaat,

vandaar mijn boodschap aan 35a, excuus dat we hierover begonnen zijn, excuus voor onze beperktheid, onze domheid, ons nadenken over voor u te simpele dingen zoals een rugzak. waarom boodschappen plaatsen als het u niet interesseert...tja
                              no comment

@ guydw en GillesH: ik moet tot mijn spijt zeggen dat guy idd gelijk heeft, ik heb zelf de Lowepro CompuPrimus AW Photo Backpack "willen" kopen en op de faktuur staat : "This item is too heavy to ship to your destination The maximum weight per item is 950g "en wordt dus niet verzonden naar het buitenland.
                              Last edited by RichKE; 17 november 2009, 20:05.

Comment

Working...
                              X