Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

statief koppelplaatje

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• statief koppelplaatje

Hey juppekes

Ik heb hier eens een vraagje

Ongeveer rond 20 augustus heb ik bij onze plaatselijke fotoboer een koppelplaatje besteld voor mijn statief

Het is zo'n velbon QB 157 klikdingetje die op de camera geschroefd wordt

Mijn vorige hebben de dieven meegenomen samen met mijn camera

Nu zes weken later heb ik het nog altijd niet

Terwijl in de winkel wel een statief op 5 staat met zo'n koppelplaatje op

Is dit normaal voor zo'n simpel plaatje

Alvast bedankt
    Bootjes

Re: statief koppelplaatje

weet nu niet voor velbon, maar die van manfrotto hangen gewoon in het rekje bij me fotoboer, dus steeds in stock

greets
    je hebt teveel scherptediepte als je het graag weinig wil, en te weinig als je er graag veel van had gehad
    www.korandoke.be

Comment

ik heb ook al 8 weken zitten wachten op een oogschelpje voor mijn 400D (dat ik een maand later weer kwijt was )

Comment

Heb je intussen je koppelplaatje? Ik zie dat ze gewoon op voorraad zijn bij Konijn:
        BD1166BE. CANON camera's (7D, G9), objectieven van 10 t/m 400mm, en Speedlite 580EX II - Manfrotto tripod 190CXPro4 + Markins Q3 -  M1 iMac 24" - 16GB RAM - 2TB SSD (MacOS Sequoia 15.6) - iPhone XR (iOS 18.6) + M2 iPad Air WiFi (iPadOS 18.6)

Comment

Hey juppekes

Oorspronkelijk geplaatst door LesC Bekijk bericht
          Heb je intussen je koppelplaatje? Ik zie dat ze gewoon op voorraad zijn bij Konijn:
          http://www.fotokonijnenberg.be/produ...gsplaatje.html
          Nog altijd niet

Heb ik ook al gezien, maar nog eens €5 verzendingskosten op een artikel van €15 is wel een beetje veel

Gisteren heb ik wat nachtfotografie gedaan, en plaatjes maken op 1/13 en 1/8 is wel al redelijk moeilijk zonder statief
          Bootjes

Comment

Working...
          X