Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

allround statief?

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • allround statief?

    Ik ben momenteel ook de andere topics hieromtrend aan het volgen. Maar zat nog met de vraag of er nu eigenlijk een statief bestaat dat en geschikt is om te reizen , geschikt is om alle soorten fotografie mee te kunnen beoefenen, enz...
    Kwestie van 1 degelijk statief te kopen waar je zowel landschaps-, macro-, vogel- enz..
    mee kunt beoefenen. Ik lees hier dat er mensen zijn met 4 statieven, dit gaat mij wat te ver. 1 heel goed statief , dat is mijn doel. Moet er een wimberley op , ok dan maar kun je hier ook macro meegaan? Momenteel is mijn zwaarste lens de 70-200 l 2.8 is maar daar zal vroeg of laat nog een zwaardere bijkomen. Graag jullie advies hierover, zowel qua kop als qua statief, of dien ik mij te baseren op het puntshoofdsyndroom .
    Hopelijk bestaat er eentje dat aan alle verlangens voldoet.
    Divejunk

  • #2
    Re: allround statief?

    Allround is een statief uit de Systematic reeks van Gitzo; aanpas- en inzetbaar in zowat elke omstandigheid. Zet hier een Gitzo GH5380S Systematic Centerbalhoofd op en je kan met de langste teles overweg. Een Wimberly zou ik niet kopen wegens beperkt inzetbaar. Mocht je toch iets soortgelijks nodig hebben is er altijd nog de Sidekick.
    α 99 - Sony 16-35 mm F2.8 ZA SSM
    Flickr____No place to be

    Comment

    Working...
    X