oeps vorige week wou ik mijn C F kaart leegmaken, maar de harde schijf waar al mijn foto's opstaan zag ik niet meer staan. ( 18000 foto's heel wat muziek, scans ...
alles weg.
andere kabel genomen (usb) niks
andere pc niks
schijf eruit genomen, de dag erna een sata kabel gaan halen om ze op het moederbord aan te sluiten, ook niks.
wat ik ff vergeten was dat ik een copy had gemaakt op een laptop met alle foto's erop (OEF)
schijf draait nog wel even, maar daarna valt ze stil en doet ze niks meer. de leeskoppen slaan ook wel 'tilt' ( zou eens gevallen zijn vanop 60 CM op de vloer)
maar al de rest ben ik wel kwijt.
een goede tip voor iedereen die dit leest, zet NOOIT alles op 1 harde schijf.
ik kan ze wel laten opsturen om ze te " ontleden" of zoiets, maar kan tot 3000€ kosten.
zei de verkoper van de pc winkel.
alles weg.
andere kabel genomen (usb) niks
andere pc niks
schijf eruit genomen, de dag erna een sata kabel gaan halen om ze op het moederbord aan te sluiten, ook niks.
wat ik ff vergeten was dat ik een copy had gemaakt op een laptop met alle foto's erop (OEF)
schijf draait nog wel even, maar daarna valt ze stil en doet ze niks meer. de leeskoppen slaan ook wel 'tilt' ( zou eens gevallen zijn vanop 60 CM op de vloer)
maar al de rest ben ik wel kwijt.
een goede tip voor iedereen die dit leest, zet NOOIT alles op 1 harde schijf.
ik kan ze wel laten opsturen om ze te " ontleden" of zoiets, maar kan tot 3000€ kosten.
zei de verkoper van de pc winkel.
Comment