Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Eye-Fi Pro WIFI SD kaartje

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Eye-Fi Pro WIFI SD kaartje

Ik heb me vandaag ook zo een eye-fi Geo kaartje van 2 gb sd gekocht ,en heb het getest bij een welgekende fotozaak ,eerst met mijn canon 1 D mark 2 ,en daarna met mijn canon powershot sx 10 is en daarna getest met de Hp compact van de dochter ,en het werkt in al deze fototoestellen perfect .
    OOk thuis op de Imac ging de installatie zeer vlot ,erkende direct mijn netwerk en stuurt de foto's direct door vanuit mijn tuin ,en zet daarbij de geotagging erop .

Morgen vertrekken we op weekend naar de kempen ,daar wat foto'kes maken en eens zien of ik daar via hotspot mijn foto's thuis krijg op de Imac .

Knapstaaltje van techniek vindt ik het ,dus in de studio ook geen vervelende draden meer direct foto's op je laptop of desktop computer .

Ik heb ook nog een windows pc maar weet nog niet of je één kaartje kan zetten op twee verschillende operatings systeem dat ga ik nog uitvissen de komende dagen .

Groetjes

Ardesign
    Nikon D90 en Nikon D200 met flasch en natuurlijk paar lenskens en veel te zware rugzak .

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door lauwers1982 Bekijk bericht
      hallo
      ik heb er ook een vraagje over

als ik een foto neem in bijvoorbeeld vancouver, en nadien zit ik te eten in een restaurant met WI-FI
      kan ik dan gewoon met mijn fototoestel die foto oploaden?
      zonder mij achter een pc te zetten in vancouver?

of zie ik het verkeerd?

groetjes pieter

De geheugenkaart bestaat uit een SanDisk Extreme gedeelte met opslagcapaciteit van 8 GB en een geheel autonome Wi-Fi unit. Na configuratie op de PC en/of MAC, kan dit geheugenkaartje geheel uit zichzelf via een hotspot foto’s uploaden naar vooraf ingestelde foto-websites. Zo bespaart de gebruiker nu veel tijd en een omslachtig proces.
      De Eye-Fi kaart verwijdert de belemmeringen. Eye-Fi gebruikt draadloze netwerken, in plaats van tijdrovende handelingen met USB-kabels, cardreaders en fotosoftware, om foto’s van de camera op een pc te krijgen. Nadat het kaartje op de PC en of MAC vooraf is geconfigureerd, is het enige wat u nog hoeft te doen, de digitale camera aan te zetten waar het kaartje inzit. Het kaartje gaat vanzelf op zoek naar een geschikte hotspot, en laadt de foto’s naar een vooraf ingestelde website.
      Verzamelaar van digitale Canon en Nikon toestellen en lenzen

Comment

Zou iemand me willen helpen met het configureren van de eye-fi sd kaart ,zodoende ik in het buitenland bent dat dus mijn foto's naar huis op de pc gestuurd worden ,na het lezen op de engelstalige website van het produkt snap ik niet hoe je dan je foto's kunt laten uploaden naar facebook ,of flikr of picassa mijn engels is technisch niet echt in orde daarmee deze oproep .

ik heb het eye-fi kaartje 2 gb geo .of moet je voor deze optie te kunnen gebruiken de duurdere kaart bezitten .????

Bij voorbaat dank u wel

Groetjes

Ardeisgn
        Nikon D90 en Nikon D200 met flasch en natuurlijk paar lenskens en veel te zware rugzak .

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Ardesign Bekijk bericht
          Zou iemand me willen helpen met het configureren van de eye-fi sd kaart ,zodoende ik in het buitenland bent dat dus mijn foto's naar huis op de pc gestuurd worden ,na het lezen op de engelstalige website van het produkt snap ik niet hoe je dan je foto's kunt laten uploaden naar facebook ,of flikr of picassa mijn engels is technisch niet echt in orde daarmee deze oproep .

ik heb het eye-fi kaartje 2 gb geo .of moet je voor deze optie te kunnen gebruiken de duurdere kaart bezitten .????

Bij voorbaat dank u wel

Groetjes

Ardeisgn
          Voorhet uploaden via een " Hotspot Access " en "Ad Hoc Transfers" heeft u een Explore X2 of een Pro X2 kaart nodig, dat gaat namelijk niet met een GEO X2 kaart

Het verschil tussen de Explore X2 en de Pro X2 is dat u met de Pro X2 kaart ook RAW bestanden naar uw computer kunt uploaden.

Comment

Dit is een mooi filmpje..

Wanneer komen de grotere kaartjes uit?
            Mvg, Pascal,Schoonspikke
            Als je schiet..schiet dan raak!
            500 PIXHuawei P30 PRO

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door schoonSpikke Bekijk bericht
              Dit is een mooi filmpje..

Wanneer komen de grotere kaartjes uit?
              de Eye-Fi Pro X2 8GB Wireless SDHC Card - EYE-FI-8PC-EU is net uit

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Otto Knap Bekijk bericht
                de Eye-Fi Pro X2 8GB Wireless SDHC Card - EYE-FI-8PC-EU is net uit
                Ik bedoel eigenlijk die in mijn 5D passen..
                Mvg, Pascal,Schoonspikke
                Als je schiet..schiet dan raak!
                500 PIXHuawei P30 PRO

Comment

Heb me gisteren ook nog een extra kaartje de eye-fi pro x2 en heb alles nu geconfigureerd en dit samen met picassa want daar kan je dan ook extra de coordinaten mee zetten .
                  Ik heb ondertussen geprobeerd om buiten en foto te nemen en de imac afgezet ,hij upload de foto naar picassa terwijl de imac afstond ,maar om thuis de foto' te hebben in iphoto moet de imac opstaan .

Dus het werkt wel degelijk zoals het staat beschreven in de manuals .

Grtz

Ardesign

Comment

Veel interesse voor dit accessoire, mijn vraag is de volgende
                    Moet het via een geschikte hotspot of kan het nu ook via een telenethomespot ?
                    Groeten
                    Efex

Comment

weet iemand waar de PRO versies verkocht worden?

Comment

Working...
                      X