Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Waar Eclipse E2 te vinden?

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Waar Eclipse E2 te vinden?

Ik ben nu al enige tijd op zoek naar een flesje E2 om mijn 400D en 40D eens te kuisen, maar ik slaag er maar niet in om eraan te komen. Was bij Foto Rubens gaan kijken en daar gaven ze me eerst de gewone Eclipse mee, terwijl ik had gelezen dat ik specifiek E2 nodig had. Hebben ze een flesje laten overkomen van een ander filiaal zodat ik dat een week later kon gaan halen, maar toen ik er kwam en alles betaal had, besefte ik buiten dat ze me weer de gewone Eclipse hadden gegeven en heb dan het geld teruggekregen. De levering van een volgende lading was dan weer onzeker... en ze raadden me aan om dan maar bij Grobet of Saturn te gaan kijken. Nu blijkt vandaag dat Grobet ook door zijn voorraad zat! Iemand enig idee hoe ik er nog aan geraak deze week (voor ik op vakantie vertrek) in de buurt van Boom (Antwerpen)? Bij Saturn vroegen ze voor de sensor swabs trouwens al 40 euro méér(95) dan bij fotorubens... schandalig vond ik toch wel

Alvast bedankt!
    Canon 40D - 70-200mm L F4 - 17-40mm L F4 - 100mm 2.8 USM Macro - 430EX II
    http://nick-verbeeck.fotopic.net
    http://www.wix.com/Nixken/Nick-Verbeeck---Fotografie

Re: Waar Eclipse E2 te vinden?

Topfoto.be

Comment

Ik dit onlangs voor mijn 40D in konijnenberg gekocht (E2) tesamen met de sensorswabs. Daar had je idd de keuze tussen gewone eclipse of E2.
      Mvg, Fre

Comment

Ik ben zonet (een uurtje geleden) een flesje E2 bij Foto Degreef in Edegem gaan halen. Maar ik had net het laatste van het schap. Misschien dat er nog in het magazijn ligt. Best wel vermelden dat je E2 moet hebben want ik kreeg ook automatisch de gewone mee. Het ligt op 10 minuutjes rijden van foto rubens.

Calumet in Antwerpen (Graaf Van Egmontstraat 35A) verkoopt ook Eclipse maar ik weet niet of ze daar de E2 hebben. Best een keertje bellen, het zijn bijzonder hulpzame mensen.

Succes!
        Last edited by G.Geert; 9 juli 2009, 12:57. Reden: Typo

Comment

Working...
        X