Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

gezocht, "vrouwelijke" fototassen

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Re: gezocht, "vrouwelijke" fototassen

Oorspronkelijk geplaatst door Monica Bekijk bericht
    Wat vind je hiervan Lena?

Ik vind hem wel supergeinig eigenlijk
    Daar ga ik wel voor....maar...
    als we dan naar een shooting gaan...neem jij dan mijn camera mee naar huis? Mag hoor....jouw toestel is beter gna gna
    Via google kwam ik in dit topic terecht en vroeg me af of de Kata tas ook een minilaptop kan huisvesten van 10"? Iemand enig idee??

Bedankt!
    Olympus E-3 en Olympus E-510 met 14-54mm en 50-200mm. Vosonic 8360. Metz 48 en Metz 58
    Sigma 18mm - 125mm

Comment

Kom zojuist deze tegen

waarin wel een laptopje past als het goed is Deze is wel erg gaaf. Hoe zijn de Kata tassen, goed van kwaliteit?
      Olympus E-3 en Olympus E-510 met 14-54mm en 50-200mm. Vosonic 8360. Metz 48 en Metz 58
      Sigma 18mm - 125mm

Comment

Heeft iemand een foto van een gevulde Kata?

Op de website zie ik die altijd maar met 1 body en 1 extra lens en flitser, maar ze spreken wel dat er 2 DLSR inkunnen en 3-4 lenzen en nog eens laptop. Ik zou graag eens zien hoe dat zit.
        Al doende leert men...

Flickr

Comment

Ja ik ook. Ben wel benieuwd hoe het grote vak eruit ziet.
          Sigma 18mm - 125mm

Comment

Hoi, ook ik was op zoek naar een vrouwelijke én functionele tas en heb sinds kort een pretty bella 7500 van Crumpler gekocht.
            Ben er heel tevreden van !!! Het is een bruine schoudertas met erop blaadjes en bloemetjes gestikt in blauw garen. Zeer elegant, waterdicht, mooi afgewerkt en met levenslange garantie !!
            Ik stop erin:
            - Telelens 70-200 + zonnekap
            - standaardlens 18-55
            - zoomlens 17-85
            - Body canon 450d
            - 2 batterijen + oplader
            - 2 polarisatiefilters en nog wat klein grut

Heb dan nog plaats over voor eventueel nog een kleine lens of flitser.

Echt aan aanrader !!!!!!

Comment

Heb vandaag de Kata gekocht, als ik hem binnen heb, zal ik eens wat foto's plaatsen.
              Sigma 18mm - 125mm

Comment

Ik kreeg deze in mijn mailbox.
                Al doende leert men...

Flickr

Comment

Snowboardmerk "Burton" heeft zeer degelijke zowel casual (zwarte) als kleurige fototassen.
                  Dit zijn de fototassen die zij aanbieden :

Ikzelf gebruikt de F-stop pack, plaats genoeg voor al je gear en zit echt heel comfortabel!
                  Ikzelf doe veel snowboard fotografie, dus dit wil zeggen zeer vochtige omstandigheden.. In de poeder sneeuw ploeteren met deze rugzak op je rug voel je het gewicht zelfs niet EN al je materiaal blijft droog, kan niks binnen.
                  Heb er echt veel plezier van!

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Maartje Bekijk bericht
                    Via google kwam ik in dit topic terecht en vroeg me af of de Kata tas ook een minilaptop kan huisvesten van 10"? Iemand enig idee??

Bedankt!
                    Die past wel in het bovenste compartiment....met gemak. Ik vind het een erg ruime tas en hij draagt prima
                    Ik merk wel nu ik de 70-200L 2.8 en de 100-400 bij me hebt (en de 85mm, 50mm etc), de tas iets te klein wordt. Maar jah....dat zijn ook joekels van lenzen.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Nena Bekijk bericht
                      Heeft iemand een foto van een gevulde Kata?

Op de website zie ik die altijd maar met 1 body en 1 extra lens en flitser, maar ze spreken wel dat er 2 DLSR inkunnen en 3-4 lenzen en nog eens laptop. Ik zou graag eens zien hoe dat zit.
                      Ik zal er straks even wat foto's van maken
                      Ik heb de roze

Comment

Ik zal er straks even wat foto's van maken
                        Ik heb de roze
                        Zou leuk zijn, ja, graag...
                        Al doende leert men...

Flickr

Comment

Let niet op de foto's zelf..er komt amper licht binnen door dat sombere donkere weer (bah)

In dit vak heb je ruimte genoeg voor 2 kleinere lenzen een wat grotere telelens (ik heb de 70-300 IS USM erin zitten) of twee grotere lenzen en 1 kleine (je kan die vakken veranderen) Ik heb nog ruimte over, waar je je flits etc in kwijt kan.

ahum, veel te kleine DOF (nogmaals, was donker en ik heb geen flits)
                          Maar dit is het boven vak, wat nog ruimer is.
                          Hier kan ik met gemak mijn grote 70-200L 2.8 in kwijt bv (wel 2 :P ), mijn poetsspullen, doppen, afstandbediening, lichtmeter...de hele rambam. (lunchtrommel) een net met 3 kilo sinasappelen past er ook in
                          Maw....deze ruimte is flink.

Aan de voorkant heb je nog twee extra vakjes (achter de ritsen) hier kun je met gemak 2 blikjes, flesjes of weet ik veel kwijt.

En dan zitten er nog kleine vakjes, met netjes (op deze foto heb ik het netje eruit gehaald)
                          Hier bewaar ik mijn lege accu's. Is een soort systeempje van me om ze uit elkaar te houden.

Voor mij is de tas groot genoeg.
                          Een 10 inch minilaptop kun je met gemak in de bovenste ruimte kwijt.
                          De draagbanden zijn lekker breed en zacht.
                          Ik draag deze tas vol (inclusief de Canon 70-200L 2.8, toch een hele grote zware lens) met gemak een paar uur lang tijdens een duinwandeling.
                          Ik hang er ook nog mijn statiefje (carbon) aan

Zoek je een tas waar je echt een heel arsenaal aan telelenzen (meer dan 2) en flitssystemen in kwijt wilt, dan moet je deze Kata niet hebben.

Succes

Comment

Let niet op de foto's zelf..er komt amper licht binnen door dat sombere donkere weer (bah)

In dit vak heb je ruimte genoeg voor 2 kleinere lenzen een wat grotere telelens (ik heb de 70-300 IS USM erin zitten) of twee grotere lenzen en 1 kleine (je kan die vakken veranderen) Ik heb nog ruimte over, waar je je flits etc in kwijt kan.

ahum, veel te kleine DOF (nogmaals, was donker en ik heb geen flits)
                            Maar dit is het boven vak, wat nog ruimer is.
                            Hier kan ik met gemak mijn grote 70-200L 2.8 in kwijt bv (wel 2 :P ), mijn poetsspullen, doppen, afstandbediening, lichtmeter...de hele rambam. (lunchtrommel) een net met 3 kilo sinasappelen past er ook in
                            Maw....deze ruimte is flink.

Aan de voorkant heb je nog twee extra vakjes (achter de ritsen) hier kun je met gemak 2 blikjes, flesjes of weet ik veel kwijt.

En dan zitten er nog kleine vakjes, met netjes (op deze foto heb ik het netje eruit gehaald)
                            Hier bewaar ik mijn lege accu's. Is een soort systeempje van me om ze uit elkaar te houden.

Voor mij is de tas groot genoeg.
                            Een 10 inch minilaptop kun je met gemak in de bovenste ruimte kwijt.
                            De draagbanden zijn lekker breed en zacht.
                            Ik draag deze tas vol (inclusief de Canon 70-200L 2.8, toch een hele grote zware lens) met gemak een paar uur lang tijdens een duinwandeling.
                            Ik hang er ook nog mijn statiefje (carbon) aan

Zoek je een tas waar je echt een heel arsenaal aan telelenzen (meer dan 2) en flitssystemen in kwijt wilt, dan moet je deze Kata niet hebben.

Succes

Ik heb die tas ook (maar dan een model dat niet roos is, een man en roos is toch niet je dat je) en hij is echt zalig je kan er veel fotografiespul in kwijt maar je kan hem ook gebruiken zonder de padding en gewoon gebruiken in het dagelijks leven.

[Mod](Even de foto's vervangen door links, want het is niet de bedoeling dat in de quote -notabene van de vorige post- alle illustraties herhaald worden)[/Mod]
                            Last edited by LesC; 15 maart 2010, 09:46. Reden: Foto's vervangen door links

Comment

Kwam deze website toevallig tegen en leek me echt wat jullie zochten. Maar ik kan er vollledig naast zitten want tenslotte ben ik ook maar een man...

Prijzig maar een wel een goei sjakosj
                              Canon EOS 5D II en III met wat glaswerk en prullaria

Comment

Recent nog op DTOWN tv gezien: kellymoorebag.com
                                Niet goedkoop maar ziet er wel degelijk uit

Comment

Working...
                                X