Re: gezocht, "vrouwelijke" fototassen
Ja, Walter hoe kom jij hier zo verzeild? Gelukkig durven wij er zonder schaamte over te praten en we willen ook mannen best de gelegenheid geven om hierop in te springen dus gooi het er maar uit - iets zit je dwars. Wil je ook een mooie kleur tas maar durf je niet? Schroom niet we zullen je niet uitlachen.....
Even in alle ernst - Mannen kunnen ook behoorlijk zeuren en pietluttig 'leuteren' (Phororhaco zijn woorden) over hun fototasje - dat heb ik aan den lijve ondervonden met mijn eigen man - zelf heb ik een hekel aan tasjes dus dat was even een kritiek moment in ons huwelijk... En moet je nagaan - hij was degene die aan mijn hoofd zeurde over geschikte fototasjes en mij naar fototassenwinkels sleepte.
Oorspronkelijk geplaatst door Phororhacos
Bekijk bericht
Even in alle ernst - Mannen kunnen ook behoorlijk zeuren en pietluttig 'leuteren' (Phororhaco zijn woorden) over hun fototasje - dat heb ik aan den lijve ondervonden met mijn eigen man - zelf heb ik een hekel aan tasjes dus dat was even een kritiek moment in ons huwelijk... En moet je nagaan - hij was degene die aan mijn hoofd zeurde over geschikte fototasjes en mij naar fototassenwinkels sleepte.
Comment