Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

gezocht, "vrouwelijke" fototassen

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Re: gezocht, "vrouwelijke" fototassen

Ik heb een Crumpler Jimmy Bo 500 die ik gebruik voor kleine uitstappen. Daar past een SLR + 2 niet al te grote lenzen in of SLR + lens + flits. Ook zijn er vakjes voor geheugenkaarten of lensdoppen voorzien.
    about.me/stijnv

Comment

Ahaa! Eindelijk mensen die ook een fototas willen die mag gezien worden. Wel, ik heb het geluk een schoonvader te hebben die leerbewerking doet en al z'n hele leven lang handtassen, zadels, portemonnees,.... maakt. En deze zomer heeft hij me een fototas helemaal op maat gemaakt, mooi en stevig lichtbeige leder. Indeling, vakjes, schouderriem heb ik allemaal zelf kunnen bepalen, werkelijk een knap staaltje vakmanschap!

Gewoon even om jullie jaloers te maken

L.
      http://lievendevlaminck.wordpress.com/

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Lieven De Vlaminck Bekijk bericht
        Ahaa! Eindelijk mensen die ook een fototas willen die mag gezien worden. Wel, ik heb het geluk een schoonvader te hebben die leerbewerking doet en al z'n hele leven lang handtassen, zadels, portemonnees,.... maakt. En deze zomer heeft hij me een fototas helemaal op maat gemaakt, mooi en stevig lichtbeige leder. Indeling, vakjes, schouderriem heb ik allemaal zelf kunnen bepalen, werkelijk een knap staaltje vakmanschap!

L.

post eens een fotooke?
        aan een leren tas heb ik ook al gedacht: gewoon een deftige ruime leren tas kopen en zelf schotten maken. maar dan zou de tas bijna meer kosten dan al m'n gerief samen
        ---------
        op zoek naar schoonheid en wijsheid ;-)
        Nikon D7000 GESTOLEN, Tamron 17-50 2.8 GESTOLEN, Tamron 28-75 2.8, 50 mm 1,8; Nikor 70-300 VR

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Lieven De Vlaminck Bekijk bericht

L.
          dat schreeuwt om een foto, gat in de markt !!
          Mijn beste Foto moek nog trekke.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door robbydorine Bekijk bericht
            Iedere zak die je koopt zal te klein zijn. Al koop je een zak waar een auto in kan. na een tijdje zul je er een auto in stoppen en heb je weer geen plaats genoeg.
            Een mens zit nu zo in elkaar, de zak zal altijd voller en voller geraken en dan nog liefst met matriaal dat niets met fotografie te maken heeft. Of ben ik de enige die dit probleem heeft.

Robby G L
            Robby,

Mijn tas is nog steeds groot genoeg hoor
            Maar daar zit enkel fotomateriaal in (neemt niet weg dat er nog plaats is voor andere dingen, maar dat doe ik, netjes georganiseerd als ik ben , dus NIET)
            En na een tijdje te klein zijn? ...
            Dat denk ik niet, het moet toch ergens ophouden, niet?
            Als ik kijk naar mijn ventje, die heeft nu de body, de 70-200, de 400 prime, de 100mm macro, en zijn 24-70 mm, ... dan heb je toch wel bijna alles zo wat om elke situatie te trekken denk ik. Tenzij je nog een 800mm wil ofzo maar die kan toch niet in een tas.
            Nog wat prullen als lichtmeter en memorycards enz en dan ben je rond denk ik.
            Of ben ik hier fout???

@Lieven de Vlaminck: ons jaloers maken?? Allemaal goed en wel, maar zonder fotootje zal dat toch niet lukken hoor
            ---------------------------------------------------------------
            Don't blame the Canon, blame the canonnier!!!
            www.lenafotografie.be

Comment

Idan nog liefst met matriaal dat niets met fotografie te maken heeft. Of ben ik de enige die dit probleem heeft.
              LOL en dan zeggen dat vrouwen hun sjakosj volsteken

Ik heb mij een Crumpler aangeschaft deze vakantie en merk toch dat hij uiteindelijk wat krapjes is. Er is een flitser bijgekomen.
              Als ik naar de fotoles ga, steek mijn crumpler in een grote kiplingrugzak. Dan heb ik plaats genoeg om nog papier, portefeuille, GSM, stylo's, blikje, eten in te stoppen...
              Al doende leert men...

Flickr

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Lena shoot Bekijk bericht
                Robby,

Als ik kijk naar mijn ventje, die heeft nu de body, de 70-200, de 400 prime, de 100mm macro, en zijn 24-70 mm, ... dan heb je toch wel bijna alles zo wat om elke situatie te trekken denk ik. Tenzij je nog een 800mm
                Je kunt het wel sappig zeggen. Ik wist niet dat deze zaken bestond voor mannen.
                al vind ik de 400 mm prime wat groot
                Robby
                Minder tijd achter de computer
                Is meer tijd achter de camera

Comment

Iedere zak die je koopt zal te klein zijn. Al koop je een zak waar een auto in kan. na een tijdje zul je er een auto in stoppen en heb je weer geen plaats genoeg.
                  Een mens zit nu zo in elkaar, de zak zal altijd voller en voller geraken en dan nog liefst met matriaal dat niets met fotografie te maken heeft. Of ben ik de enige die dit probleem heeft. Robby G L
                  Gister heb ik de fototas van mijn man volgestopt met kastanjes (tamme en wilde), eikeltjes en herfstbladeren... want mijne was daar natuurlijk te klein voor!
                  Met de Gr. van Mevr. HapSnap - Panasonic G1 + LX5

Comment

Je kunt het wel sappig zeggen. Ik wist niet dat deze zaken bestond voor mannen.
                    al vind ik de 400 mm prime wat groot
                    Robby

EEhhhh, Robby?!
                    Ik heb het over fotomateriaal hé?!!!
                    Ik probeerde gewoon even een lijstje te maken van wat er zoal in een fototas moet kunnen (nu of later) en als je de tas op die lijst (of je eigen lijstje) koopt heb je toch nooit geen plaats tekort???!!!
                    Of denk ik hier te organisatorisch en rationeel??

Ik geef op!

Lena
                    Last edited by Lena shoot; 17 september 2009, 22:47.
                    www.lenafotografie.be

Comment

EEhhhh, Robby?!
                      Ik heb het over fotomateriaal hé?!!!
                      !

Lena
                      Ik niet
                      "Als ik kijk naar mijn ventje, die heeft nu de body,........."

Robby G L

Comment

Ik niet
                        "Als ik kijk naar mijn ventje, die heeft nu de body,........."

Robby G L
                        zucht
                        (Robby: welkom terug van je vakantie, we hebben je gemist!)

@Lieven: fotooken al genomen van je personalized bag????
                        we wachten af in spanning!!!
                        www.lenafotografie.be

Comment

Dubbelpost oeps

Comment

zucht
                            (Robby: welkom terug van je vakantie, we hebben je gemist!)

@Lieven: fotooken al genomen van je personalized bag????
                            we wachten af in spanning!!!
                            Heb waarschijnlijk teveel in de zon gezeten. Zal de volgende keer mijn fototas over mijn hoofd trekken, maar dan heb ik weer geen plaats meer over
                            Robby G L

Comment

Heb waarschijnlijk teveel in de zon gezeten. Zal de volgende keer mijn fototas over mijn hoofd trekken, maar dan heb ik weer geen plaats meer over
                              Robby G L
                              Mannen hebben toch altijd iets anders in hun hoofd hé ongelooflijk!
                              Geen wonder dat die tassen te klein zijn
                              Robby, jij beschrijft jouw fototas als het stereotype handtas van vrouwen, zo een rommeltasje die propvol zit met alles behalve datgene wat je nodig hebt
                              Nog een geluk dat de meeste mannen hier een vrouw hebben om orde op zaken te stellen, zo te horen is dat nodig ook
                              (en te denken dat ik hier in het begin van dit topic de opmerking kreeg van een man of er plaats moest zijn voor mijn makeup spiegeltje )

Robby, ik daag je uit!!!
                              Kan/wil je HEEL EERLIJK jouw fototas leeg maken en ALLES opnoemen wat er in zit?????
                              Ik ben alvast benieuwd!

Lena
                              www.lenafotografie.be

Comment

Mannen hebben toch altijd iets anders in hun hoofd hé ongelooflijk!
                                Geen wonder dat die tassen te klein zijn
                                Robby, jij beschrijft jouw fototas als het stereotype handtas van vrouwen, zo een rommeltasje die propvol zit met alles behalve datgene wat je nodig hebt
                                Nog een geluk dat de meeste mannen hier een vrouw hebben om orde op zaken te stellen, zo te horen is dat nodig ook
                                (en te denken dat ik hier in het begin van dit topic de opmerking kreeg van een man of er plaats moest zijn voor mijn makeup spiegeltje )

Robby, ik daag je uit!!!
                                Kan/wil je HEEL EERLIJK jouw fototas leeg maken en ALLES opnoemen wat er in zit?????
                                Ik ben alvast benieuwd!

Lena
                                Ik daag de rest ook uit om hetzelfde te doen.
                                Kijk eens wat je allemaal wat je meeneemt, dat je nooit niet gebruikt of wat niet thuis hoort in een fototas. Kijk ook eens goed in de donkere hoekjes en verborgen vakken in je fototas.
                                Zou wel een mooi onderwerp kunnen zij voor een nieuw topic.
                                Robby G L

Comment

Working...
                                X