Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

gezocht, "vrouwelijke" fototassen

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: gezocht, "vrouwelijke" fototassen

Oorspronkelijk geplaatst door Sus Bekijk bericht
    O je hebt er al ene besteld, ik dacht er ook ene gevonden te hebben is dat toch wel een bautycase zeker.
    Ik neem aan dat er geen spiegeltje in moet zitten en lees ook dat het een rugzak moet zijn.
    Maar ik weet precies wat u bedoeld, in de meeste fotozaken vind je alleen zwarte of blauwe tassen, rugzakken die dan bovendien nog eens vreselijk onhandig zijn.
    Zelf loop ik al een hele tijd rond te kijken naar een vervanger van mijn inmidels zeker 25 jaar oude fotokofertje maar ik vind ook niks.
    Ik wil gewoon een koffertje dat ik over mijn schouder hang en waar ik met een hand het deksel open kan doen en aan al mijn fotospullen kan, maar blijkbaar is dat niet meer te koop.
    Misschien moet ik zelf dan wel een bautycase kopen en het spiegeltje er uit halen, maar daar ik 100% hetro ben vind ik dat ook weer geen gezicht.
    Als het ook ee, gewone schoudertas mag zijn ipv een koffertje verwijs ik nog eens naar mijn vorige post:

Oorspronkelijk geplaatst door Teun_2 Bekijk bericht
    Ik heb er zo een: http://www.crumpler.nl/?product=Mess...oduct_line=929

Je hebt ze in verschillende maten en kleurcombinaties.

Comment

Neen dank je, ik zoek eigenlijk een koffertje of zak met een deksel, deksel open met een sluiting inplaats van die vervelende knippers zodat je alles kan pakken wat er in je tas zit zonder dat je er twee handen voor moet gebruiken of je zak of koffertje op de grond moet zetten.
      De bedoeling is dus met de ene hand hou je de body vast en met de andere pak je het objectief wat je wil uit de zak of koffertje en omgekeerd.
      D700 met MB-D10, Nikon 85mm 1.8 G, Nikon 70-300 VR

Comment

Ik denk dat men nog niet beseft dat er ook dames aan fotografie doen en dat is een triestig feit waar je verlopig zult moeten mee leven. Maar het zal beteren als je ziet dat er al rokken in de mannenmode zijn te vinden.
        Robby
        Minder tijd achter de computer
        Is meer tijd achter de camera

Comment

Ik gebruik een laptopzak, zit de camera ook beschermd in en die zijn alle kleuren en geuren te krijgen
          Fujifilm en het nodige bijbehorend glas

Comment

Hey,

Gisteren kwam ik in de mediamarkt tassen tegen van het merk "Gallo"
            Zagen er mooi uit, tassen met felle en neutrale kleuzen met een mooie print of stiksel.
            Op het net echter niets van terug te vinden. Prijs van 49€ denk ik.

grtzzz

Comment

Hey,

Boys mogen toch ook laten weten é
              Eerst en vooral moeten de mensen van de winkel daar niet mee lachen, elk zen genre en als je kijkt op internet vind je er genoeg.
              Enkele keuzes.
              Mag het iets blinkender zijn?:
              Precision Camera & Video is your go-to camera store in Texas. We have a 40 year tradition of integrity and personal service, and a knowledgable staff that is passionate about photography and education.

Deze is handig daar je verschillende keuzes hebt:

Tenslotte, voor elk wat wils:

Edit: Te laat blijkbaar, nu kan handig zijn voor de andere dames.

Comment

Lena, heb jem al? Ik ben benieuwd.
                Al doende leert men...

Flickr

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Nena Bekijk bericht
                  Lena, heb jem al? Ik ben benieuwd.
                  Nope, heb m nog niet , maar ik verwacht m elk moment (durf zelfs de deur niet uitgaan omdat TNT elk moment voor de deur kan staan)
                  ik denk dat je een beetje zal teleurgesteld zijn hoor, hij heeft nl geen bloemetjes en geen felle kleuren ...
                  maar in vond m handig, tijdloos, stijlvol, smaakvol en vooral .. geen zwarte Lowepro!
                  Van zodra ik m heb zal ik een fotootje posten!

@wasda: ALLE tips van IEDEREEN zijn welkom!
                  Ik hoop dat er nog mensen met hun fototas frustratie geholpen zijn door dit topic!!!

Ik had misschien iets langer moeten wachten alvorens te bestellen want er zijn ondertussen nog leuke tips bij gekomen, maar ach, ik ben de jongste niet meer dus iets klassieker mocht wél voor mij

nog even geduld

Lena
                  ---------------------------------------------------------------
                  Don't blame the Canon, blame the canonnier!!!
                  www.lenafotografie.be

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door wasda Bekijk bericht
                    ...Te laat blijkbaar, nu kan handig zijn voor de andere dames.
                    Oorspronkelijk geplaatst door Lena shoot Bekijk bericht

...ALLE tips van IEDEREEN zijn welkom!
                    Ik hoop dat er nog mensen met hun fototas frustratie geholpen zijn door dit topic!!!

Ik ben ervan overtuigd dat de TS hiermee een thread gestart is, waarnaar later nog meer zal verwezen worden. Dus, al heeft Lena haar fototas besteld, laat die links en suggesties naar nog andere kleurrijke en geurrijke modellen maar komen, zou ik zo zeggen.
                    BD1166BE. CANON camera's (7D, G9), objectieven van 10 t/m 400mm, en Speedlite 580EX II - Manfrotto tripod 190CXPro4 + Markins Q3 -  M1 iMac 24" - 16GB RAM - 2TB SSD (MacOS Sonoma 14.7) - iPhone XR (iOS 18.0.1) + iPad5 WiFi (iPadOS 16.7.10)

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door LesC Bekijk bericht
                      kleurrijke en geurrijke modellen
                      Mijn tas (zwarte lowepro orion trekker II) is ook kleuriger en geuriger (hoofdzakelijk kampvuur en bbq geur) na een tentenkamp, maar ik denk niet dat dat bedoeld wordt...
                      Twee Olympus bakjes; Enkele Olympus en Sigma bokalen variërend van 14 tot 200mm; Wat lichtjes en een zakje bijhorend speelgoed.

Comment

HIER IS HIJ DAN!!!!!!!!!!!

Even naast die van mijn ventje gezet

Ikke ben super content!!!!
                        THX allemaal voor jullie tips en steun!!!!

Lena xxx
                        www.lenafotografie.be

Comment

eeeeek wa een tas

leuk hoor, is idd beter dan de tas ernaast
                          zit al goe vol ook
                          nikon stuff

Comment

Mooi!!!
                            heb je er lang op moeten wachten? ik ben ook op zoek naar een mooie vrouwelijke tas....liefst iets wat eruitziet als een handtas, zodat het niet opvalt dat er eenfototoestel inzit...zoals die 'groene crumpler...hebben ze in 'valiezen-en sacochen winkels ' ook cameratassen?
                            iedereen heeft creatief talent, je moet het alleen weten te vinden.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door blackgirl Bekijk bericht
                              Mooi!!!
                              heb je er lang op moeten wachten? ik ben ook op zoek naar een mooie vrouwelijke tas....liefst iets wat eruitziet als een handtas, zodat het niet opvalt dat er eenfototoestel inzit...zoals die 'groene crumpler...hebben ze in 'valiezen-en sacochen winkels ' ook cameratassen?
                              wel, besteld op 2 juli, ontvangen op 9 juli = 7 dagen
                              In lederwaren zaken zou ik geen fototas zoeken, denk niet dat ze dat daar verkopen , maar ik ben er zeker van dat je in dit topic zal vinden wat je zoekt, dankzij de vele bijdragen van onze mede BD-ers!
                              Succes!

Lena
                              www.lenafotografie.be

Comment

Lena, een bloemetjes roze tas zou ook niet aan mij besteed zijn, maar deze die je hebt besteld is echt heel mooi. Je hebt me echt aangestoken Een nieuwe fototas staat nog op mijn lijstje, dus als het ooit zover komt, dan kom ik deze topic zeker terug lezen.
                                Super rugzak heb je daar (oranje is toevallig mijn lievelingskleur). Draagt ze comfortabel? Heb je nog plaats voor andere akkefietjes dan fotomateriaal?
                                Al doende leert men...

Flickr

Comment

Working...
                                X