Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

gezocht, "vrouwelijke" fototassen

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: gezocht, "vrouwelijke" fototassen

Oorspronkelijk geplaatst door photogRAF Bekijk bericht
    Eigenlijk is het best grappig als ze er mee lachen en dat zegt al veel over de verkoper.

Als je foto's gaat maken is de uitstraling die je hebt van groot belang.
    Ik kan er dus best inkomen dat je een groot belang hecht aan die uitstraling.

.
    Een oude tas met sleet en en zichbaar gebruikte spullen geeft pas uitstraling.
    De beste uitstraling is een ervaren fotograaf die weet waar hij het over heeft en geen jup die zijn dure spullen komt showen, zoals er velen zijn op dit forum.

Comment

Zow....de dames die een leuke tas zoeken worden door Binnenuit even in een leuk hokje gestopt
      Ik zeg toch ook niet dat je er met een ouwe foto tas met sleet, uit ziet als een nozem??

Lena, ik deel jouw frustratie ook

We zijn niet moeilijk: we willen slechts een goede rugtas met het comfort van de bekende SAAIE tassen, met een vrolijk vrouwelijk uiterlijk.
      De zogenaamde damestassen die ik gezien heb ...ehm...daar durf ik mij in een weiland met slechts koeien niet eens te vertonen.
      Ik heb al eens gezocht Lena....maar echt iets leuks ben ik nog niet tegen gekomen

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Monica Bekijk bericht
        Trek je berevelletje aan en ga wat wild knuppelen

Waarom een berevelletje ? Ik ga op jacht in het naturistenpark !

MVG, Jeff C.
        Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience. "When one person suffers from a delusion it is called insanity. When many people suffer from a delusion it is called religion ."

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Binnenuit Bekijk bericht
          Moet er ook een vakje voor een poederdoos en een nagelvijltje in zitten?
          You've got to be kidding me!!!!

Maar jij stelt de vraag, dus bij deze: Neen hoor, die zitten netjes in mijn handtas en daar is nog plaats genoeg voor de sleutels en de portefeuille van mijn man ook (als hij weer s geen plaats heeft in zijn eigen short-zakken ).
          Maar ehhhh, als wij toevallig die ene mooie locatie tegen komen waar het licht zo uitzonder mooi op ons gelaat valt, ......... heb ik toch lekker die poederdoos bij me om mijn blinkend snoetje bij te werken!
          ---------------------------------------------------------------
          Don't blame the Canon, blame the canonnier!!!
          www.lenafotografie.be

Comment

Een oude tas met sleet en en zichbaar gebruikte spullen geeft pas uitstraling.
            De beste uitstraling is een ervaren fotograaf die weet waar hij het over heeft en geen jup die zijn dure spullen komt showen, zoals er velen zijn op dit forum.
            Hola, W817!!!!
            Ik kom helemaal geen dure spullen showen, in tegendeel!!!! Ik ben een bescheiden beginnelingsken die er een hekel aan heeft in een hoekje geschoven te worden omdat ik nét "mindere" spullen heb!!! Maar een mens moet toch ergens beginnen? En als ik die dure spullen koop, waar moet ik mijn poederdoos en french manicure dan mee betalen???
            En nét omdat ik zo geen modepop ben wil ik meteen een goede, degelijke, maar tegelijk stijlvolle en mooie fototas!!! Eentje die ik herken tussen de andere op locatie! (die eventueel ook nog zal geschikt zijn voor mijn schandalig dure fotospullen later als ik wt gevorderd ben )

Binnenuit, ik dank je voor jouw bijdrage en hoop van harte dat jouw riempje niet breekt van je karaktervolle sleettas, anders gaan meteen jouw dure spullen de grond op!

Lena
            www.lenafotografie.be

Comment

Moet er ook een vakje voor een poederdoos en een nagelvijltje in zitten?
              Neem jij altijd je blikje bier en de Penthouse mee in je fototas?

Comment

ON TOPIC:

Heeft er nog iemand een voorstel of idee of iets gevonden (iemand die begrijpt wat ik bedoel en niet de nood heeft om te spotten)???????
                Een tas die degelijk en praktisch én een ietsiepietsie meer persoonlijkheid heeft dan de black Lowepro's???
                Laat het maar horen!!

Ik zoek nog even verder tot vanavond en als ik tegen dan niks beter gevonden heb ga ik voor de Crumpler Pony Box.

Greets

Lena
                www.lenafotografie.be

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Monica Bekijk bericht
                  Neem jij altijd je blikje bier en de Penthouse mee in je fototas?
                  Santé!
                  www.lenafotografie.be

Comment

ik voel een vrouwenbeweging opkomen hier op bd
                    Sony SLT α57 / Sony 16-50 2.8 / Minolta 50 1.4 / Sony 85 2.8 / ...

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Lena shoot Bekijk bericht
                      Ik zoek nog even verder tot vanavond en als ik tegen dan niks beter gevonden heb ga ik voor de Crumpler Pony Box.
                      Toch niet de zwarte?
                      Sony SLT α57 / Sony 16-50 2.8 / Minolta 50 1.4 / Sony 85 2.8 / ...

Comment

Héhé,
                        Dit is nog eens origineel.
                        Geen Nikon-Canon discussie, zelfs geen Apple-PC gezeik maar een ouderwets man-vrouw getater. Even cliché, even ontvlambaar, even goeie (en slechte) argumenten, ...

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door photogRAF Bekijk bericht
                          Het zal niet makkelijk zijn, maar ik wens je zeker een heel leuke tas die helemaal past bij jou. Wat je eventueel kan doen is een gewone tas die je leuk vindt kopen en daarin dan je spullen stoppen elk afzonderlijk in een camaeratas of lenskoker.
                          Ik zou ook een gewone rugzak nemen en werken met lenscases en holsters zoals van lowepro, of waar ik naar op zoek ben: think tank. Die beschermen je materiaal effectief en kun je in een gewone rugzak steken en uithalen naar behoefte. Door dat je elk stuk materiaal apart kunt verpakken, kun je een onopvallende, een modieuze, kleine, grote, blauwe, gele, paarse, rode, met of zonder bolletjes print,... rugzak nemen. Ook gedaan met camerarugzak die ofwel véél te groot is, of die bij de minste uitbreiding uit zijn voegen barst. Je koopt een nieuw tasje bij elke lens, en je kiest gewoon de lenzen uit die je wil meenemen. Ook geen probleem om nog een jas, boterhammetjes en een flesje drank mee te nemen op een daguitstap, want dat wordt vaak moeilijk met een specifieke fotorugzak. Indien je toch een gewone rugzak enkel voor fotomateriaal wil ombouwen; kun je ook dit gebruiken. Nog een stukje mousse met een sloop er over voor en achteraan, en je maakt van een gewone mooie rugzak, een mooie cameratas.

mvg.
                          Brecht
                          Twee Olympus bakjes; Enkele Olympus en Sigma bokalen variërend van 14 tot 200mm; Wat lichtjes en een zakje bijhorend speelgoed.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Lena shoot Bekijk bericht
                            En die Crumpler Pretty Boys die ik vermeldde? Dat was geen grap, hoor! (alleen bestaat er geen Pretty Girl variant)
                            BD1166BE. CANON camera's (7D, G9), objectieven van 10 t/m 400mm, en Speedlite 580EX II - Manfrotto tripod 190CXPro4 + Markins Q3 -  M1 iMac 24" - 16GB RAM - 2TB SSD (MacOS Sonoma 14.7.1) - iPhone XR (iOS 18.1) + iPad5 WiFi (iPadOS 16.7.10)

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door LesC Bekijk bericht
                              En die Crumpler Pretty Boys die ik vermeldde? Dat was geen grap, hoor! (alleen bestaat er geen Pretty Girl variant)
                              Beste LesC,
                              Die ziet er heel leuk uit, alle varianten ervan trouwens, maar ik denk dat ze iets te klein zijn, en ik kijk beter even vooruit en koop de tas 'op de groei'
                              Ik kan toch niet over een paar maand, als alles pretty tight zou komen te zitten in die Pretty Boy, niet opnieuw deze topic plaatsen al dit gekibbel en sexistisch ... zucht, nogmaals doorstaan?

Dank voor je bijdrage

Lena
                              www.lenafotografie.be

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door JvanKnal Bekijk bericht
                                Ik zou ook een gewone rugzak nemen en werken met lenscases en holsters zoals van lowepro, of waar ik naar op zoek ben: think tank. Die beschermen je materiaal effectief en kun je in een gewone rugzak steken en uithalen naar behoefte. Door dat je elk stuk materiaal apart kunt verpakken, kun je een onopvallende, een modieuze, kleine, grote, blauwe, gele, paarse, rode, met of zonder bolletjes print,... rugzak nemen. Ook gedaan met camerarugzak die ofwel véél te groot is, of die bij de minste uitbreiding uit zijn voegen barst. Je koopt een nieuw tasje bij elke lens, en je kiest gewoon de lenzen uit die je wil meenemen. Ook geen probleem om nog een jas, boterhammetjes en een flesje drank mee te nemen op een daguitstap, want dat wordt vaak moeilijk met een specifieke fotorugzak. Indien je toch een gewone rugzak enkel voor fotomateriaal wil ombouwen; kun je ook dit gebruiken. Nog een stukje mousse met een sloop er over voor en achteraan, en je maakt van een gewone mooie rugzak, een mooie cameratas.

mvg.
                                Brecht
                                Hoi Brecht,
                                Daar had ik ook al aan gedacht, ik heb zelfs al overwogen om die camerabag devider zelf te maken (gelukkig ben ik daar niet aan begonnen, thx voor de link ) Anderzijds ben ik ook wel een heel praktisch ingesteld persoon en als ik die professionele bags bekijk, tja, die zitten nu eenmaal super praktisch in elkaar en zijn ongelooflijk functioneel! Zo zelf iets in elkaar flansen of met verschillende cases en holsters werken zal mij (zelfkennis is een deugd ) op termijn, alleen maar op mijn zenuwen werken vrees ik. Desalniettemin waardeer ik jouw bijdrage en vind ze heel creatief en inventief! Ik neem het nogmaals in overweging.

Lena
                                www.lenafotografie.be

Comment

Working...
                                X