zijn er mensen die het vrij zware manfrotto 055Xprob statief hebben én die me een rugzak kunnen aanraden waar dit statief aan kan hangen
vereisten:
statief hangt stevig vast (eventueel met balhoofd indien mogelijk)
rugzak kan het gewicht dragen (dus niet na 1 maand een gescheurde strap of bevestiging wegens te zwaar)
verdere inhoud rugzak:
nikon d90
1 of 2 extra lenzen
andere gebruikelijke accessoires (extra batterij etc.)
ruimte om water, boek mee te nemen
ik heb de zoekfunctie reeds gebruikt maar er worden vooral veel rugzakken aangeraden voor de inhoud maar minder wegens geschikt om statief mee te nemen
ik heb ook de lowepro website al bezocht maar ik zou me liever willen baseren op het oordeel van mensen die dit statief hebben (vrij zwaar statief dus zoals reeds aangehaald) en ervaring hebben met het mee te nemen
alvast bedankt voor de input!
vereisten:
statief hangt stevig vast (eventueel met balhoofd indien mogelijk)
rugzak kan het gewicht dragen (dus niet na 1 maand een gescheurde strap of bevestiging wegens te zwaar)
verdere inhoud rugzak:
nikon d90
1 of 2 extra lenzen
andere gebruikelijke accessoires (extra batterij etc.)
ruimte om water, boek mee te nemen
ik heb de zoekfunctie reeds gebruikt maar er worden vooral veel rugzakken aangeraden voor de inhoud maar minder wegens geschikt om statief mee te nemen
ik heb ook de lowepro website al bezocht maar ik zou me liever willen baseren op het oordeel van mensen die dit statief hebben (vrij zwaar statief dus zoals reeds aangehaald) en ervaring hebben met het mee te nemen
alvast bedankt voor de input!