Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Rugzak Naneu pro: waar te bekijken ?

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Rugzak Naneu pro: waar te bekijken ?

Ik ben op zoek naar een rugzak waar behoorlijk wat foto-materiaal in kan, maar waar ook nog wat andere spullen in kunnen.
    Na het lezen van commentaren en het bekijken van foto's (en filmkes), ben ik terecht gekomen bij Naneu Pro Alfa
    Dat lijkt mij een tas die voldoet aan wat ik zoek en die goed meevalt van prijs. Toch bij CameraNU (44,95€).
    Alleen had ik die tas graag eens in het echt gezien. Iemand een idee waar die zou kunnen te vinden zijn ?

Thanks,
    Ziggy.
    Last edited by Ziggy; 2 juni 2009, 20:27.
    Canon 60D + Tamron 17-50 2.8 + Tamron 70-200 2.8 VC

Re: Naneu pro: waar te bekijken ?

Bij CameraNu in Urk...

Konijnenberg verkoopt ze ook, dus wellicht eens bellen of ze die in Turnhout niet hebben staan?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Joost Bekijk bericht
      Bij CameraNu in Urk...

Konijnenberg verkoopt ze ook, dus wellicht eens bellen of ze die in Turnhout niet hebben staan?
      En iets dichter bij (zuid-) West-Vlaanderen ?

Comment

Dat wordt wellicht een beetje moeilijk gezien de importeur van naneu pro cameranu is.
        Het zijn echt super degelijke tassen, helemaal voor het geld is het de beste lens die je kunt kopen.

Heb er zelf 2 gehad, als je wat wilt weten, geef gerust een gil

Comment

Re: Rugzak Naneu pro: waar te bekijken ?

Ik had gewoon graag eens zo'n rugzak in het echt gezien. Ik twijfel wat tussen deze en een Lowepro Flipside 400.
          Die Lowepro kost wel dubbel zo veel. Van de andere kant: ik ben niet van plan om ieder jaar een andere tas te kopen ...

Comment

als ik nog ni te laat ben:

Ik heb de Naneu Pro Military Alpha staan, als je echt wil mag je hem gerust eens bezien :P
            Regio Roeselare...
            Canon Eos 450D | Canon EF-S 18-55mm f/3.5-5.6 IS | Canon EF-S 18-55mm f/3.5-5.6 IS | Sigma DC 17-70mm f/2.8-4.5
            Flickr here and many more to come!

Comment

Bedankt voor de reactie, maar 't is inderdaad te laat: ik heb sinds vrijdag een Lowepro Flipside 400 ...

Comment

veel plezier ermee
                Canon Eos 450D | Canon EF-S 18-55mm f/3.5-5.6 IS | Canon EF-S 18-55mm f/3.5-5.6 IS | Sigma DC 17-70mm f/2.8-4.5
                Flickr here and many more to come!

Comment

Working...
                X