Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

rugzakken in de buurt van Leuven

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: rugzakken in de buurt van Leuven

Oorspronkelijk geplaatst door Nena Bekijk bericht
    Dat wist ik niet. In het analoge tijdperk ging ik bij hem om de filmrolletjes te ontwikkelen. Is me nooit opgevallen dat dit een 'grote' winkel is. Leek mij eerder een winkeltje met fotokaders en filmrollekes...
    't is een piepklein winkeltje, maar met soms heel scherpe prijzen op fotogear. Mijn D3 heb ik er bv. 1150 euro minder betaald dan bij Konijn, toen de D3 pas op de markt was. (En ik hoefde zelf geen ritje naar Turnhout te maken)

Comment

Mocht je weten wat je wilt en indien het in stock is bij Konijnenberg, wil ik hem wel meebrengen.
      Ik ga morgen namelijk naar Konijnenberg.
      Ik ben van Leuven, indien je interesse hebt laat je maar iets weten via PM.
      Ik check dit als ik thuis ben. (Na 16:00 uur)

Groeten,
      Jacques
      BD0681BE -
      Life is like a camera. Just focus on what’s important, capture the good times, develop from the negatives, and if things don’t turn out – take another shot. - Unknown

Comment

Bij Fotokar zou ik evenwel niet vermelden dat je enkel de rugzak komt bekijken om hem dan online te bestellen!

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door elkonquistador Bekijk bericht
          Bij Fotokar zou ik evenwel niet vermelden dat je enkel de rugzak komt bekijken om hem dan online te bestellen!
          Zou wel een leuk idee zijn voor verborgen camera...
          Sony α7ii
          5OOpx

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door mottiti Bekijk bericht
            Zelf ben ik absoluut geen voorstander van fotokar.
            Idem

Enfin, absoluut niet klantvriendelijk.
            Ik denk er net zo over.
            Ondanks dat ik in Heverlee woon, zoek ik m'n foto ....... wel elders.

BTW gisteren bij Studio 73 in Geel geweest.
            Aldaar een groot assortiment rugzakken en tassen

Comment

.... absoluut geen voorstander van fotokar. .... Enfin, absoluut niet klantvriendelijk.
              Maarja, das persoonlijk. Misschien had die een slechte nacht achter de rug

groeten

euhm neen, da's zijn gewoonlijke humeur ...

Ik heb ooit meegemaakt dat 't koppel voor mij hun geld in hun handen had, een nikon bridge wilden kopen, ze zeiden oké en 't moment dat ze hun geld aan 't overhandigen waren durfden ze vragen "hoe komt het dat het in duitsland zoveel goedkoper is"

en hij pakte zijn toestel terug, wou 't geld niet meer aanpakken en zei heel luid "mijn winkel uit, als je vindt dat het hier te duur is dan verkoop ik niet aan jullie, mijn winkel uit !"

die mensen wisten echt ni waar ze stonden

(eenmaal buiten heb ik ze konijn en rubens leren kennen )

Comment

Ben je ergens een rugzak tegengekomen die niet lijkt op een foto tas (crumpler?) maar waar je dus een compact of 5D in kwijt kunt ...EN je ook een A4 blocknote in kwijt kunt ... ?

Comment

als je bij fotkar binnen stapt, en je vraagt analoog dokamateriaal .. dan wordt je geholpen als een keizer, maar korting vragen op digitaal materiaal is id zoals een rode lap voor een stier hangen.

desalniettemin, moet ik zeggen dat ik er toch al zeer goede uitleg heb gekregen die ik op een ander niet gekregen had ..je moet de uitleg vragen op een kalm moment, niet als het druk is, maar vraag geen uitleg als je niet echt de bedoeling hebt er ook te kopen. Als ik uitleg van een verkoper wilt, dan gun ik de verkoper die de uitleg geeft ook de verkoop, en kijk ik dan niet op de laatste %. Heb ik geen uitleg nodig, dan koop ik online of in de goedkoopste winkel in de buurt.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door momentopname Bekijk bericht
                    Als ik uitleg van een verkoper wilt, dan gun ik de verkoper die de uitleg geeft ook de verkoop, en kijk ik dan niet op de laatste %. Heb ik geen uitleg nodig, dan koop ik online of in de goedkoopste winkel in de buurt.
                    Kan ik me een beetje in volgen.
                    Maar gezien de boerse manier waarop ik mijn uitleg kreeg, heb ik gekozen voor een andere winkel, waar 't misschien duurder was.
                    Het is een mix van service en product(aanbieding). Ik betaal liever een beetje meer, met goeie service, dan minder en slechte service. Laat staan meer en slechte service. Want fotokar is niet echt goedkoop.
                    Ik gun een verkoper niets. Die moet maar zien dat hij zijn marchandise goed aan de man brengt.

Maar in 73 is dus een ruim aanbod rugzakken... zal ik ook eens mijn licht opsteken

groeten
                    http://www.flickr.com/photos/timpirotte/ commentaren welkom !

Comment

Working...
                    X