Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

rugzakken in de buurt van Leuven

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• rugzakken in de buurt van Leuven

Ik zou me graag een deftige fotorugzak aanschaffen. Op Konijnenberg heb ik al vanalles gezien en ook uit de posts hier op BD ben ik al heel wat wijzer geworden, maar (noem me old fashioned) ik bekijk de rugzak toch liefst eerst in real life voordat ik hem koop (en een tripje naar Turnhout zit er niet meteen in). Kan iemand me een aantal adresjes van goede fotowinkels (die ook rugzakken hebben) in en om Leuven aanraden?

Bedankt!

Re: rugzakken in de buurt van Leuven

fotokar, ongeveer halverwege de diestestraat, heeft er wel redelijk wat.

Edit: ohja, misschien ook eens in de fnac binnenlopen? Ze hebben er niet heel veel liggen, maar misschien wel juist diegene die jij zou willen ;-)

Comment

Rij dan toch eens naar AS Adventure in Zaventem (park langs de E40), redelijk assortiment.
      Amper 15 minuutjes rijden van Leuven...neem je spullen mee en je kan alles keurig passen in je tas.
      De goedkoopste zijn ze niet...

mvg,

Roland

Comment

Bedankt!

Fnac heeft niet wat ik zoek, daar was ik al 'ns een kijkje gaan nemen Maar de andere 2 adresjes mogen binnenkort een bezoekje verwachten. En als de tas van mijn dromen te duur uitvalt kan ik nog altijd kijken of ik ze kan bestellen via Konijn

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Roland Cuypers Bekijk bericht
          Rij dan toch eens naar AS Adventure in Zaventem (park langs de E40), redelijk assortiment.
          Amper 15 minuutjes rijden van Leuven...neem je spullen mee en je kan alles keurig passen in je tas.
          De goedkoopste zijn ze niet...

mvg,

Roland
          Er is zelfs een AS Adventure in Leuven (waar ze het nieuwe Vanderkelen museam aant bouwen zijn, onderaan het Ladeuzeplein). Ik weet wel niet of ze een groot assortiment hebben... Maar misschien vind je daar wel je ding en bespaart het je een trip naar Zaventem.
          Sony α7ii
          5OOpx

Comment

aan de Tiense poort is ne grote fotowinkel die veel stock van fototassen heeft, ben effe de naam van de winkel kwijt, net 100m buiten de ring richting kessel lo, aan de linkerkant

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door momentopname Bekijk bericht
              aan de Tiense poort is ne grote fotowinkel die veel stock van fototassen heeft, ben effe de naam van de winkel kwijt, net 100m buiten de ring richting kessel lo, aan de linkerkant
              Ik ben heel nieuwsgierig, want ik passeer daar dagelijks en kan me in geen 100 jaar bedenken welke winkel je bedoelt.

Digame in Leuven heeft ook wel een assortiment(je).
              Al doende leert men...

Flickr

Comment

Foto Van Bergen, tegenover de pigeon d'or (café) en de Fortis. Zeker ook eens langs gaan.
                Sony α7ii
                5OOpx

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door -Dee- Bekijk bericht
                  Foto Van Bergen, tegenover de pigeon d'or (café) en de Fortis. Zeker ook eens langs gaan.
                  Ik vind dat dus best wel hilarisch. Ik ken de Pigeon en de Fortis, ik ken de Tiensesteenweg (want passeer er nu al zo een 7 jaar quasi dagelijks) en toch heb ik die fotozaak nog nooit opgemerkt
                  Is dat tussen dat landmetersbureau en die mannencoiffeur?

Ik denk dat ik weet welke winkel het is, maar ik dacht dat dat dus een of ander electrozaak voor GSM's of zo was
                  Al doende leert men...

Flickr

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Nena Bekijk bericht
                    Ik vind dat dus best wel hilarisch. Ik ken de Pigeon en de Fortis, ik ken de Tiensesteenweg (want passeer er nu al zo een 7 jaar quasi dagelijks) en toch heb ik die fotozaak nog nooit opgemerkt
                    Is dat tussen dat landmetersbureau en die mannencoiffeur?

Ik denk dat ik weet welke winkel het is, maar ik dacht dat dat dus een of ander electrozaak voor GSM's of zo was
                    Dat is hem. Je kan er bijna niet naast kijken...
                    Sony α7ii
                    5OOpx

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door -Dee- Bekijk bericht
                      Dat is hem. Je kan er bijna niet naast kijken...
                      Inderdaad, maar ik dus wel

Ik zal er binnenkort eens gaan binnen gluren seh
                      Al doende leert men...

Flickr

Comment

Peter Verhaegen Fotografie - Tiensesteenweg 260. Scherpe prijzen, ik kocht er al een Lowepro Slingshot 300AW en een Primus AW.
                        zoeker met hart en ziel

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door PMRS Bekijk bericht
                          Peter Verhaegen Fotografie - Tiensesteenweg 260. Scherpe prijzen, ik kocht er al een Lowepro Slingshot 300AW en een Primus AW.
                          daar heb ik ook al een onaardig bedrag uitgegeven (winkel net tegenover de colruyt) maar die heeft wel weinig stock. bijna alles is op bestelling op fotokaders na. Zijn prijzen kunnen dan weer concurreren met de webwinkels

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door momentopname Bekijk bericht
                            daar heb ik ook al een onaardig bedrag uitgegeven (winkel net tegenover de colruyt) maar die heeft wel weinig stock. bijna alles is op bestelling op fotokaders na. Zijn prijzen kunnen dan weer concurreren met de webwinkels
                            Dat wist ik niet. In het analoge tijdperk ging ik bij hem om de filmrolletjes te ontwikkelen. Is me nooit opgevallen dat dit een 'grote' winkel is. Leek mij eerder een winkeltje met fotokaders en filmrollekes...
                            Al doende leert men...

Flickr

Comment

Aanbod in AS adventure is niet mega, maar ze hebben toch een aantal tassen liggen.
                              Zelf ben ik absoluut geen voorstander van fotokar. Zeker niet nadat ze niet wilden luisteren toen ik een bepaalde TC aan 1/3e van de prijs elders kon vinden. Enfin, absoluut niet klantvriendelijk.
                              Maarja, das persoonlijk. Misschien had die een slechte nacht achter de rug

groeten
                              http://www.flickr.com/photos/timpirotte/ commentaren welkom !

Comment

Working...
                              X