Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Dacht ik ook, maar wie ben ik? Voor een statisch onderwerp, waarbij je sowieso alle omstandigheden onder controle hebt, waarom zouden die (zwakkere?) lichtjes van LB niet volstaan? Je hoeft toch geen sluitertijden van 1/1000 te halen, of wel?
Daar heb je volkomen gelijk in, maar het werkt (bij mij toch ) iets makkelijker.
Oorspronkelijk geplaatst door schoonSpikkeBekijk bericht
Die plooien zijn er niet uit te krijgen..
Heeft iemand een idee om ze er uit te krijgen?
Gewoon strijken met nog een lichtvochtige doek erop is hier toch gelukt om de plooien eruit te krijgen.
Maar natuurlijk moet een mens dat weer opbergen en heb je dus weer plooien. Dat wordt dus telkens weer strijken. Tenzij iemand anders een tip heeft...
heb ook zo één gekocht,mijn vraag is,als je een foto neemt van iets in dat studioke,hoe kan je de schaduw weg doen....kan er me iemand raad geve,ben nog maar een beginneling,en gebruik het alleen voor mn hobby,miniatuurautos in te fotograferen
heb ook zo één gekocht,mijn vraag is,als je een foto neemt van iets in dat studioke,hoe kan je de schaduw weg doen....kan er me iemand raad geve,ben nog maar een beginneling,en gebruik het alleen voor mn hobby,miniatuurautos in te fotograferen
Als je de twee lampjes links en rechts plaatst dan zal je normaalgezien weinig schaduw hebben.
Weet iemand of de doeken wasbaar zijn? Het uitstrijken van de plooien is nogal meegevallen, maar in die witte achtergrond zit een vuile plek (ziet eruit als "verstikt", zegt m'n vrouw).
En wat de schaduwen betreft: inderdaad, door links en rechts de lampen juist te positioneren, zou het licht de schaduwen moeten neutralizeren.
Het is te mooi weer buiten om binnen te zitten.
Denk dt de studio massaal zal gebruikt worden in de winterperiode
Vraag mij af wie er al eentje heeft van Leenbakker
Comment