Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Ministudio bij leenbakker?

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Ministudio bij leenbakker?

Verdomme heb dit draadje hier wat laat ontdekt! In Gent waren ze alleszins op

Oorspronkelijk geplaatst door chummy dj Bekijk bericht
    in Itegem stonden er nog een 6tal
    een idee of er daar nu nog zijn?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Jap@a Bekijk bericht
      Men neme enen telefoonboek...of tegenwoordig doet men dat via het internet zeker, een telefoonnummer opzoeken.

Maar van Gent naar het landelijke Itegem is wel een mooi tripje. Breng alvast uw fototoestel mee en maak een wandelingske langs de Grote Nete ( op 200 meter van de leenbakker)

Greetz,

D.

Comment

Dinsdag lagen er nog zeker 4, is hier niet ver van de deur.
        Maar de prijs is gestegen naar € 45 -> staat niet meer in de folder, dus ook geen folder prijs meer.
        Mvg,
        SW
        BD1071BE

Comment

Verdomme heb dit draadje hier wat laat ontdekt! In Gent waren ze alleszins op

In Gent kan je ze bijbestellen. Wel 44 euro dan.

Comment

lap, en tegen mij zeiden ze van niet woensdag...

Brecht

Comment

lap, en tegen mij zeiden ze van niet woensdag...

Brecht
              Ah ik had hen deze week gebeld en dan kon het wel, ik moest wel langsgaan om de bestelling te maken. Heb dan naar die in Ninove gebeld en daar was het geen probleem. Gaan me opbellen als het er is. Die mevrouw zei dat er nog een 200-tal op voorraad waren bij LeenBakker zelf.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door DonCo. Bekijk bericht
                Men neme enen telefoonboek...of tegenwoordig doet men dat via het internet zeker, een telefoonnummer opzoeken.

Maar van Gent naar het landelijke Itegem is wel een mooi tripje. Breng alvast uw fototoestel mee en maak een wandelingske langs de Grote Nete ( op 200 meter van de leenbakker)

Greetz,

D.

misschien kunne ze het mee geven met de leverancier van Itegem naar Gent

Comment

Intussen ééntje opgepikt (of beter laten oppikken via via) in de Leenbakker in Itegem

Comment

zijn deze in belgie te verkrijgen?

Comment

• Re: Ministudio bij leenbakker?

De meeste plaatsen hier vernoemd (toch onmiddellijk boven jouw post) zijn Belgische filialen van Leen Bakker. Onze ministudio komt van LB Turnhout.
                      BD1166BE. CANON camera's (7D, G9), objectieven van 10 t/m 400mm, en Speedlite 580EX II - Manfrotto tripod 190CXPro4 + Markins Q3 -  M1 iMac 24" - 16GB RAM - 2TB SSD (MacOS Sonoma 14.7.1) - iPhone XR (iOS 18.1) + iPad5 WiFi (iPadOS 16.7.10)

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door elkristo Bekijk bericht
                        zijn deze in belgie te verkrijgen?
                        Itegem is een deelgemeente van Heist op den Berg ( in de zuiderkempen)

Greetz,

D.

Comment

Elkristo blijkt van Menen te zijn. Kijk HIER voor een LB in de buurt, b.v. Wevelgem, Kuurne, Roeselare...
                          En bel misschien eerst eens?
                          BD1166BE. CANON camera's (7D, G9), objectieven van 10 t/m 400mm, en Speedlite 580EX II - Manfrotto tripod 190CXPro4 + Markins Q3 -  M1 iMac 24" - 16GB RAM - 2TB SSD (MacOS Sonoma 14.7.1) - iPhone XR (iOS 18.1) + iPad5 WiFi (iPadOS 16.7.10)

Comment

Ik mag de mijne morgen gaan afhalen. Dus denk toch dat het moet mogelijk zijn om er nog eentje te kunnen bestellen. Als je wilt kan ik het altijd navragen. Laat dan nog maar iets weten hier.

Comment

Ben het dus gaan afhalen. Moest wel 44 euro betalen. Blijkbaar was de promotieprijs niet meer te verkrijgen. Mja, geen erg. Zodra het slecht weer is, ga ik het is uittesten.

Comment

Working...
                              X