Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Black Rapid Camera Strap

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Black Rapid Camera Strap

Kan je zoiets wel gebruiken in cobinatie met een rugzak ?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Zappa Bekijk bericht
      Kan je zoiets wel gebruiken in cobinatie met een rugzak ?
      Jips
      Canon EOS 7D + EOS 7/33 + Σ 30/1.4 + Canon 85/1.8 + Canon 17-40L + Canon 100-400L IS + 430EX + Leica M4-P + VC 35/1.7 + Leica Elmar 90/4

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door W-dytoi Bekijk bericht
        Als er iemand geďnteresseerd is maak ik ook rap enkele fotootjes van m'n "creatie"...
        Graag zie ik je foto's van je creatie

Comment

Hier is ie, zoals je ziet is het allemaal met de stukken van de originele schouderband van Lowepro.
          Het énige dat ik nog ga veranderen is de lengte van de velcrostrips zodat ik de band nog wat korter kan maken, dit is soms gemakkelijker terwijl ie op volledige lengte net gepast is voor in de winter met een trui en een dikke jas aan.
          Voor de bevestiging aan m'n 70-200 is het een stukje aluminium in een hoek van 90° geklopt en 2 gaten door geboord. Tussen het aluminium en de statiefring zit er nog een rondel zodat je alles goed vast kan draaien en dat het ook blijft vastzitten.
          Als er nog vragen zijn over een specifiek stukje vraag je het maar

Groet
          Canon EOS 7D + EOS 7/33 + Σ 30/1.4 + Canon 85/1.8 + Canon 17-40L + Canon 100-400L IS + 430EX + Leica M4-P + VC 35/1.7 + Leica Elmar 90/4

Comment

bedankt voor de foto's

Comment

Omdat ik niet de handige Harry ben en mezelf op dat vlak niet vertrouw, hang ik mijn 2000€ materiaal toch liever aan iets met zekerheid.
              Zijn er nog mensen die willen bestellen? Zo kunnen we de kosten misschien drukken?
              Heeft BD trouwens geen speciaal prijsje (na vermelding in magazine) ??

Comment

Blijkbaar zijn de nieuwe bevestigingshaken van de Rapidstrap niet stevig, ze komen heel gemakkelijk los.
                Lees de pijnlijke verhalen in een van de reacties op mijn laatste blog bericht (link).

btw, Ik heb de RS4 met oude snelkoppeling en vind het heel goed zitten

Comment

Ik ben van plan de DoubleR te bestellen.
                  Iemand ervaring met de betalingen?
                  Ik heb sinds kort een VISA kaart maar nog niet echt gebruikt op het internet.
                  WWW.JOPIX.BE
                  Just one click away...

Comment

Ik heb geen klachten over de nieuwe haak van Blackrapid, een beveiligde musketonhaak, en die bevestig aan de Manfrotto snelkoppeling op mijn camera. Werkt perfect.
                    Nikons, Nikkors, Sigma's en Tamrons..15 tot 400mm en nu ook een Pen + Zuiko's en Lumix...

Comment

kwam die zelfbouw straps tijdje geleden al tegen: klik

Comment

net de dubble besteld 130 USD (momenteel dus net iets meer dan 90 euro)
                        Veel geld, maar volgens mij wel een groot gemak voor huwelijken en concerten met 2 body's
                        WWW.JOPIX.BE
                        Just one click away...

Comment

Ze gebruiken daar wel allemaal ongezekerde musketonhaken en dat je camera ervan af kan vallen blijkt wel omdat Blackrapid plasic buisjes rondstuurt om hem te beveiligen, werkt van geen kant, maar ze zijn wel gedekt. De nieuwe musketon haak is wel gezekerd.
                          Nikons, Nikkors, Sigma's en Tamrons..15 tot 400mm en nu ook een Pen + Zuiko's en Lumix...

Comment

Eergisteren mijn dubbele set (Coupler kit) ontvangen van Adorama.

Instellen van de straps gaat zeer vlot. Ziet er ook zeer degelijk uit. Hele verbetering tegenover een neckstrap (zeker voor een 1DIII + 28-300L IS)
                            Peter
                            2011 BMW R1200GSA + Canon EOS EOS 5DIII / EOS 1DIV
                            gspep.smugmug.com & steendorp.info

Comment

lang moeten op wachten?
                              Ik heb gisteren bevestiging gekregen dat mijn doublestrap verzonden is. Hopelijk is hij hier voor 20 augustus.
                              WWW.JOPIX.BE
                              Just one click away...

Comment

Neen, zeker niet lang moeten wachten (werd via UPS verstuurd)

Vrijdag 24/7 bericht van verzending, maandag 27/7 UPS eerste keer aan de deur. Was wel die week niemand thuis, dus afgelopen maandag nieuwe afspraak gemaakt.
                                Peter
                                2011 BMW R1200GSA + Canon EOS EOS 5DIII / EOS 1DIV
                                gspep.smugmug.com & steendorp.info

Comment

Working...
                                X