Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Hier is ie, zoals je ziet is het allemaal met de stukken van de originele schouderband van Lowepro.
Het énige dat ik nog ga veranderen is de lengte van de velcrostrips zodat ik de band nog wat korter kan maken, dit is soms gemakkelijker terwijl ie op volledige lengte net gepast is voor in de winter met een trui en een dikke jas aan.
Voor de bevestiging aan m'n 70-200 is het een stukje aluminium in een hoek van 90° geklopt en 2 gaten door geboord. Tussen het aluminium en de statiefring zit er nog een rondel zodat je alles goed vast kan draaien en dat het ook blijft vastzitten.
Als er nog vragen zijn over een specifiek stukje vraag je het maar
Groet
Canon EOS 7D + EOS 7/33 + Σ 30/1.4 + Canon 85/1.8 + Canon 17-40L + Canon 100-400L IS + 430EX + Leica M4-P + VC 35/1.7 + Leica Elmar 90/4
Omdat ik niet de handige Harry ben en mezelf op dat vlak niet vertrouw, hang ik mijn 2000€ materiaal toch liever aan iets met zekerheid.
Zijn er nog mensen die willen bestellen? Zo kunnen we de kosten misschien drukken?
Heeft BD trouwens geen speciaal prijsje (na vermelding in magazine) ??
Blijkbaar zijn de nieuwe bevestigingshaken van de Rapidstrap niet stevig, ze komen heel gemakkelijk los.
Lees de pijnlijke verhalen in een van de reacties op mijn laatste blog bericht (link).
btw, Ik heb de RS4 met oude snelkoppeling en vind het heel goed zitten
Ik ben van plan de DoubleR te bestellen.
Iemand ervaring met de betalingen?
Ik heb sinds kort een VISA kaart maar nog niet echt gebruikt op het internet.
Ik heb geen klachten over de nieuwe haak van Blackrapid, een beveiligde musketonhaak, en die bevestig aan de Manfrotto snelkoppeling op mijn camera. Werkt perfect.
Nikons, Nikkors, Sigma's en Tamrons..15 tot 400mm en nu ook een Pen + Zuiko's en Lumix...
net de dubble besteld 130 USD (momenteel dus net iets meer dan 90 euro)
Veel geld, maar volgens mij wel een groot gemak voor huwelijken en concerten met 2 body's
Ze gebruiken daar wel allemaal ongezekerde musketonhaken en dat je camera ervan af kan vallen blijkt wel omdat Blackrapid plasic buisjes rondstuurt om hem te beveiligen, werkt van geen kant, maar ze zijn wel gedekt. De nieuwe musketon haak is wel gezekerd.
Nikons, Nikkors, Sigma's en Tamrons..15 tot 400mm en nu ook een Pen + Zuiko's en Lumix...
Neen, zeker niet lang moeten wachten (werd via UPS verstuurd)
Vrijdag 24/7 bericht van verzending, maandag 27/7 UPS eerste keer aan de deur. Was wel die week niemand thuis, dus afgelopen maandag nieuwe afspraak gemaakt.
Comment