Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Kwaliteit batterijgrip Phottix?

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Kwaliteit batterijgrip Phottix?

[Mod-LesC]Enkele posts met niet relevante en bovendien ongepaste opmerkingen verwijderd. Op de bal, gasten, niet op de man of de topic gaat dicht. [/Mod]
    BD1166BE. CANON camera's (7D, G9), objectieven van 10 t/m 400mm, en Speedlite 580EX II - Manfrotto tripod 190CXPro4 + Markins Q3 -  M1 iMac 24" - 16GB RAM - 2TB SSD (MacOS Sonoma 14.7.1) - iPhone XR (iOS 18.1) + iPad5 WiFi (iPadOS 16.7.10)

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Binnenuit Bekijk bericht
      Een batterijgrip is behalve dat het professioneel staat een totaal overbodig attribuut.
      Net zoals dat witte kapje op flitsers waar iedereen zowel binnen als buiten mee rondloopt zonder dat ze het doel er van snappen.
      blijkbaar heb je zelf nog nooit met een grip gewerkt
      dat is geen overbodig attribuut en is niet voor de show
      punt 1: extra ontspanknop voor portret stand zou ik niet meer kunnen missen
      punt 2 met de grip is het toestel beter in ballans met zwaardere telelenzen
      en dat van die diffusor kapje heb je ook niet veel kaas gegeten zo te zien
      verdiep je eerst maar eens in fotografie voordat je een stupide opmerking geeft die noch kant noch wal raakt

terug on topic
      ik hou het liever bij de merk eigen grips
      idem voor de batterijen
      ik ondervind toch dat die toch net wat beter zijn dan die thirty party onderdelen.

Comment

[Mod-LesC]@Gert1971: Beslissing Mod niet aanvechten. Daarom is er nog een post van jou verwijderd.
        En wat betreft de uitspraken van een andere poster: ieder vogeltje zingt zoals het gebekt is, en dat lied klinkt niet altijd even mooi. Iedereen heeft recht op zijn/haar overtuiging, en mag dat ook verkondigen; maar mag dan ook het nodige weerwerk verwachten. Maar wat het weerwerk betreft: op de bal -zoals je in je laatste post doet- en niet op de man. En ik ga dit geen twee keer zeggen! [/Mod]
        BD1166BE. CANON camera's (7D, G9), objectieven van 10 t/m 400mm, en Speedlite 580EX II - Manfrotto tripod 190CXPro4 + Markins Q3 -  M1 iMac 24" - 16GB RAM - 2TB SSD (MacOS Sonoma 14.7.1) - iPhone XR (iOS 18.1) + iPad5 WiFi (iPadOS 16.7.10)

Comment

gelieve ook mijn mening dan te respecteren
          dit valt onder vrije meninguiting waar ik ook recht op heb
          artikel 19 en 25 van de Belgische grondwet
          dit is een openbaar forum, dus heb ik ook recht op mijn mening en zeker op een weerwoord ook is het een moderator waar ik weerwoord op geef
          deze staat nog steeds niet boven de wet (idem voor een forum, dat staat ook nog steeds niet boven de wet ivm vrij meningsuiting)
          als dit niet meer kan moet men maar geen openbaar forum opzetten

Comment

In de forumregels staat duidelijk dat moderator beslissingen niet worden aangevochten, doe je dat toch, dan passen we de regels toe en wordt jouw de toegang tot het forum ontnomen.
            Last edited by Franciskine; 31 december 2010, 13:41.
            There is no such thing in anyone's life as an unimportant day. / Alexander Woollcott
            A diplomat is a man who always remembers a woman's birthday but never remembers her age.
            Contra principia negantem disputari non potest. BD Lidnummer : BD0394BE

Comment

Working...
            X