Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Monopod

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Monopod

Hallo beste digi's
    welke monopod (evt met balhoofd) raden jullie me aan voor een D80 met sigma 70-200
    Hoeft niet het duurste te zijn ,eerder iets om mee op reis te nemen ,dus geen veelvuldig gebruik.
    Mvg
    Nikon D7100,een hoopje glas en een flitserke

Re: Monopod

Koop in ieder geval een stevig exemplaar. Ik heb een goedkoop model van bilora, en vind het veel te weinig steun bieden. Je hoeft daarom niet het duurste aan te schaffen, maar laat de slappe modelletjes maar links liggen, al gebruik je het maar af en toe, het helpt toch niet...

mvg
    Twee Olympus bakjes; Enkele Olympus en Sigma bokalen variërend van 14 tot 200mm; Wat lichtjes en een zakje bijhorend speelgoed.

Comment

Ik heb de Manfrotto 680B monopod met de Manfrotto 234RC monopod head, en dat houdt toch makkelijk mijn zwaarste toestel (50D met grip) en zwaarste lens (17-55 f/2.8).
      BD1166BE. CANON camera's (7D, G9), objectieven van 10 t/m 400mm, en Speedlite 580EX II - Manfrotto tripod 190CXPro4 + Markins Q3 -  M1 iMac 24" - 16GB RAM - 2TB SSD (MacOS Sequoia 15.3.1) - iPhone XR (iOS 18.2.1) + iPad5 WiFi (iPadOS 16.7.10)

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door LesC Bekijk bericht
        Ik heb de Manfrotto 680B monopod met de Manfrotto 234RC monopod head, en dat houdt toch makkelijk mijn zwaarste toestel (50D met grip) en zwaarste lens (17-55 f/2.8).
        wel Lesc,dan hebben wij dezelfde,en ik moet zeggen dat ik er ook zeer tevreden van ben

grtjs

jeannot

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door LesC Bekijk bericht
          Oorspronkelijk geplaatst door gNo Bekijk bericht
          wel Lesc,dan hebben wij dezelfde,en ik moet zeggen dat ik er ook zeer tevreden van ben
          grtjs
          jeannot
          Hier dezelfde combinatie. Eveneens tevereden.
          Jan Akkermans
          (BD1097BE)
          Fujifilm GFX 100S, X-T5, X-T3, X-Pro3 en wat glas

Comment

Working...
          X