Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Newswear Chestvest.

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Newswear Chestvest.

Hallo iedereen,

Heeft er soms iemand ervaringen met de chestvests van Newswear ?
    Voor mensen die zich afvragen waar ik het over heb, chek onderstaande url ;-)

Groeten,
    Stijn
    Last edited by stijnh; 12 april 2009, 03:09.
    Canon EOS 1D mkIII / EOS 5D mkII +grip |EF 16-35 f2.8 L|EF 24-70 f2.8 L | EF 50 f1.4|EF 70-200 f2.8 L IS USM II | EF 300mm f2.8 L IS USM | 4x Speedlite 580EX II |Sigma 15mm fish
    een hoop sunbounce & strobist stuff

Re: Newswear Chestvest.

zou hier te koop moeten zijn tussen 110 a 150 euro?

ben ook wel geïnteresseerd
    foto als spiegel of als venster?

Comment

Ge loopt er dan wel bij als "mogelijk" zelfmoordterrorist. Zou toch maar uitkijken in sommige Engels-sprekende landen
      α 99 - Sony 16-35 mm F2.8 ZA SSM
      Flickr____No place to be

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Defenderke Bekijk bericht
        Ge loopt er dan wel bij als "mogelijk" zelfmoordterrorist. Zou toch maar uitkijken in sommige Engels-sprekende landen
        In bepaalde Arabisch, Hebreeuws of Jiddisch sprekende landen of streken zou ik zo toch ook niet met zo'n "chestvest" op een autobus stappen.
        Jan Akkermans
        (BD1097BE)
        Fujifilm GFX 100S, X-T5, X-T3, X-Pro3 en wat glas

Comment

.....
          Last edited by hombre complicado; 22 januari 2011, 03:52.

Comment

ik gebruik een gewoon vest met superveel zakken als ik geen rugzak kan meenemen
            ooit eens gekregen van familie die het van een teambuilding had: kostprijs: 0 euro, gebruiksgemak: redelijk
            hoe meer f**k hoe meer vreugd

**=ol

Comment

ik verkies de lowepro deluxe waistbelt met s/f vest harness en knoop daar moduleerbaar de lenscases aan die ik nodig heb voor die bepaalde shoot (kleintjes, grote, brede,....)
              mijn website: www.devid.be - http://500px.com/devid - mijn blog

IMac/IPad/Mac Air 
              D700 - D300 - D70[IR] 8-500 mm

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door devid Bekijk bericht
                ik verkies de lowepro deluxe waistbelt met s/f vest harness en knoop daar moduleerbaar de lenscases aan die ik nodig heb voor die bepaalde shoot (kleintjes, grote, brede,....)
                die sliplock zakjes en tasjes zijn idd verdomd handig! Naast een rugzak, wil ik eigenlijk ook voor elk stuk materiaal zo'n tasje! Handig als je je materiaal eens in een andere tas wil meenemen dan je fototas, of als je maar een beperkt arsenaal wil meenemen!

mvg
                brecht
                Twee Olympus bakjes; Enkele Olympus en Sigma bokalen variërend van 14 tot 200mm; Wat lichtjes en een zakje bijhorend speelgoed.

Comment

Ik gebruik al een geruime tijd de documentary chestvest en ben daar toch tevreden van. Vooral gebruik tijdens concerten waar er geen frontstage voorzien is en je dus tussen het volk staat.
                  Steek er 3 lenzen in en toebehoren zoals flits cf kaarten en batterijen.
                  70-200 2.8
                  28-70 2.8
                  17-40 4.0

Body hangt rond mij nek natuurlijk met 1 van bovenstaande lenzen.

Hans
                  Beter onvolmaakt en echt, dan gemaakt volmaakt

Comment

.....
                    Last edited by hombre complicado; 22 januari 2011, 03:51.

Comment

Kun je daar een kleine body met 70-200 2.8 aangekoppeld in krijgen?

mvg
                      Twee Olympus bakjes; Enkele Olympus en Sigma bokalen variërend van 14 tot 200mm; Wat lichtjes en een zakje bijhorend speelgoed.

Comment

.....
                        Last edited by hombre complicado; 22 januari 2011, 03:51.

Comment

Ik gebruik nu al een hele tijd een Think Tank belt systeem en dat bevalt me prima, moet er enkel nog een extra zakje bij kopen voor een extra lens (70-200 of 100-400 naargelang welke op de body in een DH50 steekt).

Het lijkt een beetje op het LowePro systeem, maar die TopLoaders van LW zijn toch zo omvangrijk hé, die had ik eerst gekocht maar al na een week teruggebracht, gelukkig namen ze alles zonder problemen terug. Dan de belt, digital holsters, tasje en harnas bij Adorama besteld en dat werkt enorm handig vind ik

Mark
                          Fotografie - Tutorials - Schaalmodellen
                          Ik doe het met Canon gLas van 24 tot 400mm op FF en enkele lichtpuntjes ...

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door hombre complicado Bekijk bericht
                            Ik heb hem ondertussen getest, heel comfortabel voor aan te hebben, waterdicht is hij ook. Zoals Ch photography al zegt lijkt het mij ook ideaal voor concerten, sluit zeer nauw aan bij het lichaam en is niet zo bulky als een lowepro belt. Deze had ik ook, lag me niet en kwam niet uit mijn kast.

Thx, dan zal ik 1 dezer eens een foul weather chestvest bestellen hé ;-).
                            Canon EOS 1D mkIII / EOS 5D mkII +grip |EF 16-35 f2.8 L|EF 24-70 f2.8 L | EF 50 f1.4|EF 70-200 f2.8 L IS USM II | EF 300mm f2.8 L IS USM | 4x Speedlite 580EX II |Sigma 15mm fish

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door stijnh Bekijk bericht
                              Thx, dan zal ik 1 dezer eens een foul weather chestvest bestellen hé ;-).
                              Ik heb ze eindelijk...... nu vraag ik me af waarom ik dat nooit eerder gekocht heb.
                              Niets dan voordelen

Comment

Working...
                              X