Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Nikon D90 fatbox

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Nikon D90 fatbox

In de fatbox van de D90 zit een Nikon tas.

Mijn vraag is of je deze tas ook appart kan kopen?

Is er in de tas plaats genoeg voor een D90 met 18-105 lens en eventueel een tweede objectief dat ik er nog bijkoop.

Ook een extra baterij, en geheugenkaartjes moeten hun plaatsje in deze tas kunnen vinden.
    Is de tas daar groot genoeg voor?

Is de tas kwalitatief vergelijkbaar met bv Lowepro, of is ze minder van kwaliteit?
    Vindt het wel knap, zo'n Nikon tas.
    Nikon D90 / AF-S DX Nikkor 18-105VR , Nikkor 50mm f/1.8D , Nikon SB600 Speedlight, Vanguard MG-4 Tripod, Black Rapid R-Strap R4, tassen van KATA en Lowepro

Re: Nikon D90 fatbox

Nee, de tas is zo krap, daar kan echt geen extra geheugenkaartje en accu in. Als je goed kijkt zie je alle op dit fotootje dat de tas geen geen camera vorm, dus er is ruimte.
    Nikons, Nikkors, Sigma's en Tamrons..15 tot 400mm en nu ook een Pen + Zuiko's en Lumix...

Comment

En de kwaliteit?? Vergelijkbaar met Lowepro, of minder. Ik bedoel daarmee, de weerbestendigheid, de bescherming van je toestel tegen stoten en schokken. Iser ergens eensite waar je deze tas appart kan kopen, los van de fatbox?
      Nikon D90 / AF-S DX Nikkor 18-105VR , Nikkor 50mm f/1.8D , Nikon SB600 Speedlight, Vanguard MG-4 Tripod, Black Rapid R-Strap R4, tassen van KATA en Lowepro

Comment

€49,00 voor een tas + kaart + HDMI Kabel ...

Ik heb zo'n Nikon tas en die is zeker niet waterbestendig, is zeer miniem gevoerd.

Ik gebruik die voor gripheads in op te bergen.
        www.fotofolio.be

Comment

Working...
        X