Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Onder water met Canon 400D

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Onder water met Canon 400D

Ik zou graag deze zomer op reis onder water foto's willen nemen.

Is dit aan te raden? http://www.pixmania.nl/nl/nl/550965/...chte-hoes.html

Heeft iemand ervaring? Tips zijn welkom!
    Canon 5D Mark III, 24-70mm f2.8, 70-200 mm f2.8 IS, 50mm f1.8 - EOS 7D, 18-200mm f3.5-5.6, 18-55mm f3.5-5.6

Re: Onder water met Canon 400D

ik zou het niet betrouwen. Ik heb een klein toestelletje met onderwaterhuis om mee te nemen bij het duiken. (olympus sw1030)
    Een onderwaterhuis voor je 400d zal een veelvoud kosten van een compactje, waarschijnlijk zelfs meer dan je toestel.
    Deze zak is misschiengoed om mee te snorkelen maar dieper dan een paar meter zou ik niet risceren. Trouwens wat gebeurt er als je dieper duikt? Dan gaat de lucht in de zak samengedrukt worden en op een bepaald moment drukt de zak alle knopjes tegelijk in. Ik vrees dat op dat moment je toestel niet te gebruiken zal zijn.
    Albums
    Geluk moet je niet zoeken, geluk vindt jou.

Comment

Dit is een bijkomende bescherming voor watersporten ... BOVEN water!
      Voor onderwater is dit niet geschikt !
      Samen een dagje op pad met BD'ers? Klik hier voor het aanbod. Wens je zelf een SD te organiseren? We helpen je graag op weg.

Comment

Dan zal het niks worden. Een onderwaterbehuizing kost al snel evenveel als de camera
        Canon 5D Mark III, 24-70mm f2.8, 70-200 mm f2.8 IS, 50mm f1.8 - EOS 7D, 18-200mm f3.5-5.6, 18-55mm f3.5-5.6

Comment

Working...
        X