Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Draagriem of tas voor Manfrotto 055 ?

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Draagriem of tas voor Manfrotto 055 ?

Ik heb recent een Manfrotto 055X PROB statief met een 322RC2 balhoofd aangeschaft.

Wat is een goede keuze om die combinatie te dragen? Een schouderriem of een draagtas.

En welke (merk & type) zouden jullie adviseren?

Re: Draagriem of tas voor Manfrotto 055 ?

http://www.fotokonijnenberg.be/produ...rg_japura.html
    goed en goedkoop

Comment

geen strap meer liggen van een toestel ? doe aan ene kant een sleutelring en dat lus je aan 1 van de pootjes en de andere kant aan het statief oogje en je bent vertrokken
      greets
      je hebt teveel scherptediepte als je het graag weinig wil, en te weinig als je er graag veel van had gehad
      www.korandoke.be

Comment

Heb net dezelfde tas als rikketik! Heb dezelfde combinatie als stanne2!

(naast mijn tripod gaat af en toe de monopod mee in dezelfde zak. Past er prima bij in)
        BD1166BE. CANON camera's (7D, G9), objectieven van 10 t/m 400mm, en Speedlite 580EX II - Manfrotto tripod 190CXPro4 + Markins Q3 -  M1 iMac 24" - 16GB RAM - 2TB SSD (MacOS Sequoia 15.6) - iPhone XR (iOS 18.6) + M2 iPad Air WiFi (iPadOS 18.6)

Comment

Bedankt!

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door LesC Bekijk bericht
            Heb net dezelfde tas als rikketik! Heb dezelfde combinatie als stanne2!

(naast mijn tripod gaat af en toe de monopod mee in dezelfde zak. Past er prima bij in)
            Hier ook tot volle tevredenheid die tas van konijn in combinatie met 055 xprob en 322 rc2! Voor de prijs moet je het niet laten, andere merk tassen zijn veel duurder. Misschien ook beter, geen idee, maar het is wat je er uiteindelijk wil aan geven. Een gevoerde bag van manfrotto (padded bag) hoeft niet voor mij, een gewone stevige draagtas is genoeg.
            Mvg, Fre

Comment

Working...
            X