Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Canon pro neck strap

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Canon pro neck strap

Canon straps

Voor de echte fans van Canon ,is onderstaande link betreffende de rode strepen van Canon misschien wel eens interessant om te lezen :
    http://shimworld.wordpress.com/2008/06/07/the-red-stripes-of-canon-eos/
    zelf vind ik zo’n strap met rode streepjes langs de zijkant toch wel mooier dan de totaal zwarte (originele) uitvoering die bij m’n 400D zat.
    In België weet ik niet waar die zou te vinden zijn; ik bedoel deze :
    http://www.bestbuy.com/site/olspage.jsp?id=cat13506&type=page&skuId=7190942&pr oductId=1112808506494&defurl=false&h=387
    Iemand een idee soms?

ben ik nu een echte Canon-freak aan het worden???
    Canon EOS R5 - RF100-500mm f/4.5-7.1 L IS USM - RF24-70 f/2.8 L IS USM

Re: Canon pro neck strap

Blijkbaar ben ik de enige wie dit interesseert

al door meer dan 100 mensen gelezen...

slechte topic dus
    Canon EOS R5 - RF100-500mm f/4.5-7.1 L IS USM - RF24-70 f/2.8 L IS USM

Comment

De meesten hier zullen je wellicht de BD-strap aanbevelen!
      BD1166BE. CANON camera's (7D, G9), objectieven van 10 t/m 400mm, en Speedlite 580EX II - Manfrotto tripod 190CXPro4 + Markins Q3 -  M1 iMac 24" - 16GB RAM - 2TB SSD (MacOS Sonoma 14.7.1) - iPhone XR (iOS 18.1) + iPad5 WiFi (iPadOS 16.7.10)

Comment

Die is inbegrepen als je een body uit de 1 reeks koopt !

MVG, Jeff
        Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience. "When one person suffers from a delusion it is called insanity. When many people suffer from a delusion it is called religion ."

Comment

Kan je hem niet bestellen via bestbuy.com, waar je de foto gevonden hebt?

Ik werk met de gratis strap van Smugmug.com, die je kan bestellen op een Amerikaans forum. KLIK! Levertijd was meer dan 6 maand, maar als het gratis is, dan heb je niet te klagen he. Hij is heel stevig en aangenaam, zelfs met een zwaardere combinatie (bvb 5d met 70-200 2.8). Ik heb de riemen wel vastgenaaid, uit zekerheid, maar heb er nog geen klachten van gelezen.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door stocky Bekijk bericht
            ...ben ik nu een echte Canon-freak aan het worden???
            Ja

En ook eentje in het gebruik van onmogelijke letterype/opmaak

Deze "Pro" straps zitten zoals reeds gezegd bij de 1D reeks camera's.
            Misschien dat iemand hem wel wil verkopen omdat hij overgestapt is op de BD-Strap

Je vind ze soms ook op de tweedehands Fotobeurs
            Wil je ook dit soort foto's maken samen met Belgiumdigital?

Hou dan zeker het Shooting Days en het BD-mededelingen forum in de gaten!

Comment

Ik heb die in de doos van de 1D MKIII laten zitten, omdat ik een BD-strap gebruik.

Maar ik verkoop die niet apart, want als ik ooit die 1D wil verkopen, dan hoort de originele strap erbij...

Je zal die zeker apart kunnen bestellen, want als er wat mis gaat (bijvoorbeeld een hond die er zijn tanden inzet), dan moet je ook de mogelijkheid hebben om een nieuwe te kopen.

Die zal wel wat duurder zijn dan de gewone straps.
              http://barthuysmans.smugmug.com/
              BD0338BE

Comment

Bij Konijn kan je die toch kopen, dus zal je zeker in andere winkels vinden ook.
                http://www.fotokonijnenberg.be/produ...d_mark_ii.html
                Tot sluitertijd, Dirk

Comment

Koop gewoon een 1D en krijg je er ineens die strap bij voor je 400D

Comment

en dan merk je dat die even hard in je nek snijdt als de gewone neck strap.

lang leve vervang neck straps !

Comment

Die zat bij m'n 450D
                      Canon 450D :: EF-S 18-55 3.5-5.6 IS :: EF 50 1.8 III :: EF-S 55-250 IS :: Sigma 10-20 UWA :: Lowepro Flipside 400 AW
                      capture the world .. .

Comment

Persoonlijk vind ik de straps die bij de camera's geleverd worden wel van goede kwaliteit maar ik ben voor deze gegaan.
                        Billions of happy photos, millions of passionate customers. Gorgeous online photo albums. Protect your priceless memories. Buy beautiful prints & gifts.

Werd binnen drie weken gratis afgeleverd en de kwaliteit is prima.
                        Een top aktie van Smugmug.

Comment

Working...
                        X